سقوط ستاره جام جهانی ۲۰۱۴

سقوط ستاره جام جهانی ۲۰۱۴

بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مدت‌هاست که بدون تیم است و هیچ تیمی حاضر به جذب او نیست.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بازر، خامس رودریگس ۳۱ ساله در بازی دوستانه مقابل آلمان حضور ندارد. بازیکن سابق بایرن مونیخ در حال حاضر بدون تیم است و هیچ تیمی حاضر به جذب او نیست.

هر زمان که در سال‌های اخیر نام تیم ملی کلمبیا به میان می آمد، به ناچار یک نام در ذهن‌ها تداعی می‌شد: خامس رودریگس بزرگترین و محبوب‌ترین بازیکن نسل خود در کشور کلمبیا بود.  

این بازیکن ۳۱ ساله از ابتدای سال جاری در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته است. او سه ماه بدون باشگاه بوده است و تیمی حاضر به جذب او نیست. ستاره جام جهانی ۲۰۱۴ با شش گل بهترین گلزن مسابقات شد.  هیچ فوتبالدوستی گل فوق العاده او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اروگوئه را فراموش نکرده است.

بعد از این درخشش، رئال مادرید ۷۵ میلیون یورو برای ستاره جام جهانی به موناکو پرداخت کرد. درست است که او دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال به دست آورد ولی جایگاه خود را در رئال مادرید پیدا نکرد. او در بایرن مونیخ نیز نتوانست خودش را پیدا کند. 

بیشتر بخوانید

او بعداً توضیح داد که او در مونیخ احساس راحتی نمی‌کند و خوشحال نیست. در سال ۲۰۲۰ او سر از اورتون در لیگ برتر درآورد. رافائل بنیتس شاید خیلی خوب و رک درباره او صحبت کرد. «خامس پول و زندگی راحت را ترجیح می‌دهد. این برای او مهم‌تر از رقابت و موفقیت در فوتبال است.»

سقوط ستاره جام جهانی ۲۰۱۴

این بازیکن کلمبیایی در ادامه از اورتون به قطر رفت اما حتی در الریان نیز تنها یک سال دوام آورد. آخرین تلاش او برای احیای دوران فوتبالش در المپیاکوس انجام شد. قرارداد او در المپیاکوس نیز فسخ شد.

شاید مقصد بعدی برای او بازی در آمریکای جنوبی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *