حضور ۱۲ ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی

حضور ۱۲ ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی

سادس/مازندران سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می‌شود.

علی‌مصطفی رجبی اظهار کرد: بنا به لیست اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، ۱۲ تیرانداز مازندرانی در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

وی افزود: این رکوردگیری بنا به درخواست سرمربیان تیم‌های ملی، بین ورزشکاران برتر سال‌جاری در ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور تعمیم و ایجاد رقابت بین ورزشکاران انجام می‌شود، یادآور شد: این رکوردگیری ۸ تیرماه در تفنگ و تپانچه بانوان و ۹ تیرماه در تفنگ و تپانچه آقایان برگزار می‌شود.

حضور ۱۲ ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم‌های ملی تیراندازی

رجبی گفت: هانیه رستمیان، مریم مسلط، شیدا سلطانی فر، آتوسا رضایی و مهدیسا برزگر در بخش تپانچه بانوان و سیده نگین حسینی، کیمیا نجفی، سیده مهنا سیدپور و ماهک مسلمی در بخش تفنگ بانوان به این مسابقات دعوت شدند.

وی افزود: همچنین سید میلاد اوصیالقب و علی اصغر شیری در بخش تپانچه آقایان و مازیار ملکی در بخش تفنگ آقایان در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان شرکت در رقابت‌ها که نام‌شان اعلام شده است باید از ۳۰ خرداد لغایت ۲ تیرماه با مراجعه به سامانه ملی تیراندازی به آدرس regirissf.ir نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *