رفتار عجیب کورتوا سرمربی بلژیک را شوکه کرد

رفتار عجیب کورتوا سرمربی بلژیک را شوکه کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک فاش کرد که رفتار کورتوا در اردوی تیم ملی او را شوکه کرد.

به گزارش سادس و به نقل از  اسکای اسپورت، دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به حاشیه‌سازی کورتوا در اردوی این تیم واکنش نشان داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک تصمیم گرفت که در غیاب دی بروینه بازوبند کاپیتانی را به لوکاکو بدهد که این باعث خشم و ناراحتی کورتوا شد. سنگربان رئال مادرید انتظار داشت که بازوبند کاپیتانی به او داده شود اما سرمربی بلژیک چنین تصمیمی را نگرفت.

تدسکو درباره رفتار کورتوا گفت: تصمیم گرفتیم که در دیدار برابر اتریش لوکاکو کاپیتان باشد و در دیدار برابر استونی هم بازوبند به کورتوا داده شود. این تصمیم برای همه خوب بود اما بعد از بازی با اتریش کورتوا من را شوکه کرد. او گفت که از دادن بازوبند به لوکاکو ناامید شده و احساس خجالت کرده است و به همین خاطر اردوی تیم را ترک می‌کند و در بازی برابر استونی به میدان نمی‌رود.

او ادامه داد: من می‌خواستم برای کورتوا توضیح دهم که چه جایگاهی در تیم ملی دارد. از نگاه من او بهترین دروازه‌بان جهان است و من واقعا او را به عنوان یک دروازه‌بان و یک انسان دوست دارم اما باید  اعتراف کنم که از رفتاری که داشت شوکه شدم. دوست داشتم که کورتوا به خاطر آسیب دیدگی بازی برابر استونی را از دست می‌داد اما نمی‌توانم دروغ بگویم. او مصدوم نیست و به خاطر ناراحتی از اهدای بازوبند کاپیتانی به لوکاکو، در بازی با استونی حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *