خانه‌ی مدافعان پیشین تراکتور، سدی احتمالی برای آسیایی شدن

خانه‌ی مدافعان پیشین تراکتور، سدی احتمالی برای آسیایی شدن

سادس/آذربایجان شرقی تراکتور برای کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا فصل آینده، احتمالاً با تیم فعلی و سابق دو مدافع پیشین خود دیدار کند.

تیم فوتبال تراکتور در پایان لیگ بیست‌ودوم با ۵۵ امتیاز، جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داد و در نهایت توانست به مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا راه پیدا کند. 

پلی‌آف این رقابت‌ها ۱۷ لغایت ۳۱ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود و تی‌تی‌ها به‌صورت تک‌بازی در تبریز به مصاف برنده‌ی دیدار دوتیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات خواهند رفت تا تکلیف تیم صعودکننده مشخص شود. 

این در شرایطی است که در صورت پیروزی نماینده بنگلادش در دیدار دشوار خود در مرحله اول پلی‌آف، تراکتور مقابل تیم فعلی و سابق، دو مدافع پیشین خود، قرار خواهد گرفت.

خانه‌ی مدافعان پیشین تراکتور، سدی احتمالی برای آسیایی شدن

محمدرضا خانزاده

محمدرضا خانزاده که هم‌اکنون یکی از لژیونرهای کشورمان محسوب می‌شود، سال گذشته تراکتور را به مقصد تیم باشوندارا کینگز بنگلادش ترک کرد و باید در مرحله نخست پلی‌آف فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ‌قهرمانان آسیا همراه با تیمش مقابل شارجه امارات بازی کند و ممکن است در مرحله‌ی دوم برابر تیم اسبق خود قرارگیرد. 

خانزاده که طی دو فصل در مجموع ۳۹ بار برای تی‌تی‌ها به میدان رفت، در طول فصل جاری ۱۰ بار برای باشوندارا کینگز بازی کرده است.

خانه‌ی مدافعان پیشین تراکتور، سدی احتمالی برای آسیایی شدن

خالد شفیعی

علاوه بر خانزاده، خالد شفیعی مدافع سال‌های نه‌چندان دور تراکتور نیز سابقه بازی در باشوندارا کینگز بنگلادش را در کارنامه دارد. 

شفیعی بعد از جدا شدن از تراکتور راهی سایپا شد و در نهایت تهران را به مقصد بنگلادش ترک کرد تا لژونر شده و برای تیم کم نام و نشان بنگلادشی توپ بزند. 

به گزارش سادس، شفیعی دو سال متوالی با باشوندارا کینگز قهرمان لیگ بنگلادش شد و یک بار نیز کاپ قهرمانی جام فدراسیون این کشور را بالای سر برد و در نهایت از این تیم جدا شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *