انتقادها از هلندی‌ها بالا گرفت/ فان‌دایک: باید از خودمان خجالت بکشیم

انتقادها از هلندی‌ها بالا گرفت/ فان‌دایک: باید از خودمان خجالت بکشیم

ویرژیل فان دایک از عملکرد ضعیف هلند در لیگ ملت ها گفت و رافائل فان در فارت نیز توانایی‌های این بازیکن را زیر سوال برد.

به گزارش سادس، در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا هلند میزبان و ایتالیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ ایتالیا به پایان رسید. فدریکو دی‌مارکو، داویده فراتزی و فدریکو کیه‌زا برای ایتالیا گلزنی کردند. استیون برخواین و جورجینیو واینالدوم هم گل‌های هلند را به ثمر رساندند.

ویرژیل فان دایک مدافع تیم ملی فوتبال هلند درباره افت شدید این تیم و نتایج ضعیف در لیگ ملت های اروپا گفت: اگر به همان شیوه نیمه اول مقابل ایتالیایی‌ها بازی کنیم، بهتر است یورو ۲۰۲۴ را فراموش کنیم. ما باید مسئولیت پذیر باشیم. تیم ما در حال بهتر شدن است. در نیمه اول با ایتالیا، خیلی چیزها اشتباه و ارتباط بین بازیکنان بد بود و به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا باید از خودمان خجالت بکشیم. این حرفم به این خاطر نیست که من درباره خودم چه فکر می‌کنم بلکه حرف من در مورد تیم است. هلند باید خیلی بهتر از این‌ها شود و این بازی نیست که ما برابر هواداران نشان دهیم.

او در ادامه افزود:‌ بعد از این فصل طولانی، وقت آن است به تعطیلات برویم که مهم است. باید در دو دیدار بعدی‌مان در انتخابی یورو به دو برد برسیم و الان بهتر است همه به استراحت بروند و این بازی را فراموش کنند. 

همچنین رافائل فان در وارت بازیکن سابق تیم ملی هلند در مورد عملکرد ویرژیل فان دایک مدافع تیم ملی فوتبال هلند در دیدار با ایتالیا برای کسب مقام سوم لیگ ملت‌ها صحبت کرد. ویرژیل هیچ کاری نکرد و در این دیدار خیلی بد بود. نمی‌توانم فراموش کنم که فان دایک اینقدر بد بازی کند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *