آلبا: برای حضور در این فینال چهار ماه تلاش کردیم

آلبا: برای حضور در این فینال چهار ماه تلاش کردیم

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا از انگیزه بالای این تیم برای صعود به فینال لیگ ملت‌های اروپا خبر داد.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر، جوردی آلبا پیش از بازی اسپانیا مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها با رسانه‌های کشورش صحبت کرد. این مدافع امیدوار است که تیمش بتواند ایتالیایی‌ها را شکست دهد اما او می‌داند که آنها با تیمی با کیفیت روبرو هستند.

آلبا ابتدا درباره بازگشتش به اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: خوشبختانه یا متأسفانه از تیم کنار گذاشته شده بودم. این به بلوغ من کمک کرد. فکر می کنم بتوانم تاثیر خوبی در بازی‌های آینده تیم ملی کشورم ایفا کنم. 

او در مورد آینده خود و جدایی از بارسلونا بعد از چند سال گفت: این چیزی نیست که در حال حاضر برای من مهم باشد؛ چیزی که من به آن علاقه دارم و برای من مهم است این است که بتوانم عنوان قهرمانی را با اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا کسب کنم. امیدوارم بتوانیم جام را بالا ببریم، برای من مهم نیست که کاپیتان باشم یا نه. ما باید برای کسب جام متحد باشیم. برای انتخاب تیم جدیدم باید با خانواده صحبت کنم و بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

قرار بود قرارداد آلبای ۳۴ ساله با بارسلونا برای یک فصل دیگر تمدید شود اما دو طرف برای جدایی به توافق رسیدند.

آلبا از سال ۲۰۱۲ در بارسلونا بوده است. او با تیم محبوبش شش بار قهرمان اسپانیا، پنج بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، چهار بار قهرمان سوپرکاپ، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، یک بار قهرمان سوپرکاپ یوفا و یک بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد.

آلبا سال ۲۰۱۲ با تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا شد.

این مدافع در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز حمایت خود را از دلا فوئنته سرمربی این تیم نشان داد و گفت: فدراسیون او را انتخاب کرد و ما به او اعتماد داریم. ما بازیکنان باید یک قدم به جلو برداریم. مربی کارها را درست انجام می‌دهد و ما نباید به کار او شک کنیم. این یک فرصت عالی برای ماست. ما از حضور او در تیم ملی اسپانیا بسیار خوشحالیم و برای حضور در این فینال چهار ماه تلاش کرده‌ایم.

او در پایان درباره بازی با ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها گفت:‌ ایتالیا حریف پیچیده‌ای خواهد بود. ایتالیا تیم بسیار خوبی است. آنها از نظر دفاعی خیلی خوب کار می‌کنند و بازی برابر این تیم کار آسانی نخواهد بود اما من متقاعد هستم که ما کارها را درست انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *