۱۲ بازیکن از چلسی در تابستان می روند

۱۲ بازیکن از چلسی در تابستان می روند

چلسی قرار است یک خانه تکانی اساسی در تابستان داشته باشد و ۱۲ بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد.

به گزارش سادس و به نقل از گاردین، چلسی قرار است در اولین فصل حضور  مائوریسیو پوچتینو در استمفوردبریج تغییرات اساسی انجام دهند.  پوچتینو ماه قبل به عنوان سرمربی چلسی منصوب شد و قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد.

به نظر می رسد چلسی  یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ داشته باشد. چلسی که فصل قبل نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد در حال بررسی کنار گذاشتن ۱۲ بازیکن از این تیم است.

چلسی در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر عملکرد عجیبی داشت و هر چقدر بازیکن می خواست خرید. انسو فرناندس و میخائیل مودریک در صدر خریدهای آبی های لندن بودند.

اولین خروجی چلسی بعد از انگولو کانته، متئو کواچیچ کروات است که با انجام مذاکرات مثبت در آستانه انتقال به منچسترسیتی قهرمان سه گانه فوتبال اروپا است. میسون مونت نیز به شدت مدنظر سران یونایتد قرار گرفته است و در آستانه پوشیدن پیراهن این تیم است.

کای هاورتز و کانر گالاگر نیز در فهرست مازاد این تیم قرار گرفتند. گفته می شود که رئال مادرید به دنبال  کای هاورتز آلمانی است  و نیوکاسل یونایتد  نیز گالاگر، ملی پوش انگلیسی را زیر نظر قرار گرفته است.

لوکاکو در سال ۲۰۲۱ با انتقالی به ارزش ۹۷.۵ میلیون پوند به چلسی بازگشت با این حال بازگشت او به این باشگاه نتیجه نداد و مهاجم بلژیکی به صورت قرضی به اینتر پیوست و گفته می شود پوچتینو به این مهاجم علاقه دارد و دوست دارد او را برای فصل بعد در تیمش داشته باشد.

چلسی در یک بحران عمیق فوتبالی قرار گرفته است. تیم انگلیسی پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و نتایج ضعیف در لیگ برتر، تصمیم گرفت گراهام پاتر را اخراج کند و امیدوار است پوچتینو این تیم را دوباره به اوج برگرداند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *