غایب بزرگ انگلیس در انتخابی یورو ۲۰۲۴

غایب بزرگ انگلیس در انتخابی یورو ۲۰۲۴

ستاره جدید تیم فوتبال رئال مادرید دو دیدار بعدی کشورش را در انتخابی یورو ۲۰۲۴ از دست داد.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، جود بلینگام ستاره جدید تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت ران، مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست داد. همین چند روز پیش بود که بوروسیا دورتموند و رئال مادرید بر سر انتقال این بازیکن ۱۹ ساله به توافق رسیده بودند ولی او هنوز به طور رسمی از سوی رئال مادرید معرفی نشده است.

طبق اعلام باشگاه دورتموند این انتقال به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو است و ۳۰ میلیون یورو هم به عنوان متغیرات قرارداد وجود دارد. به این ترتیب نخستین خرید بزرگ رئال مادرید در تابستان رسما به ثبت رسید تا کمربند میانی این تیم قوی‌تر از قبل شود.

تیم ملی فوتبال انگلیس که در دوره قبل توانست به دیدار نهایی یورو ۲۰۲۰ برسد، باید در دیدارهای پیش رو در انتخابی یورو ۲۰۲۴ به ترتیب برابر مالت و مقدونیه شمالی برود و اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد جود بلینگام به دلیل مصدومیت غایب بزرگ “سه‌شیر” در این دیدارهاست.

مصدومیت باعث شد تا این بازیکن در هفته آخر نتواند در دیدار برابر ماینتس در ترکیب اولیه دروتموند قرار داشته باشد و در نهایت دورتموند در هفته آخر با توقف برابر ماینتس قهرمانی در بوندسلیگا را از دست داد.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد علاوه بر بلینگام، لوئیس دانک، مدافع تیم لیگ برتری برایتون نیز در بازی‌های آینده غایب خواهد بود. تیم ملی فوتبال انگلیس در دو بازی اول مقدماتی خود برابر تیم ملی فوتبال ایتالیا (۲-۱) و تیم ملی فوتبال اوکراین (۲-۰) دو برد به ثبت رساند و اکنون امیدوار به کسب دو برد دیگر است تا شرایط خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *