گزارش کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان جهت قرائت در صحن نهایی شد

رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش شفاهی و مکتوب دستگاه های اجرایی گزارش کمیته حقیقت یاب نهایی شد و به رئیس مجلس شورای اسلامی جهت قرائت در صحن مجلس ارسال شده است.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با سادس با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: پس از برگزاری چندین جلسه  کار کمیته حقیقت یاب به اتمام رسید و اکنون گزارش نهایی به رئیس مجلس تقدیم شده است. برای بررسی این اتفاق تاکنون چندین جلسه با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شده است و این دستگاه ها اطلاعات خود را به مجلس ارائه کردند. 

وی در ادامه اظهار کرد: با جمع آوری اطلاعات مشخص شد عده ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند. از سوی دیگر برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس دست به چنین اقداماتی زدند. 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما در جمع بندی کمیسیون مشخص شد که افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند. 

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت پس از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش های شفاهی و مکتوب دستگاه های ذی ربط، جمع بندی نهایی در کمیته حقیقت یاب صورت گرفت و گزارش نهایی به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *