برنامه‌های اقتصادی برای استقلال زیادی داریم/ در جوانی عضو دیهیم بودم

برنامه‌های اقتصادی برای استقلال زیادی داریم/ در جوانی عضو دیهیم بودم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی درباره برنامه‌های اقتصادی آینده این باشگاه ارائه کرد.

علیرضا خانی، عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با سادس درباره حضورش در هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: بنده به عنوان عضو مالی در هیات مدیره هستم. ۲۲ سال سابقه حسابرسی در مجموعه‌های مختلف داشته‌ام. کمیته‌های حسابرسی، مباحث هیات‌های نظارتی و مباحث مالیاتی معمولا از طریق عضو مالی هیات مدیره انجام می‌شود. سال‌ها هم حسابرس در بانک رفاه و بانک ملی بوده‌ام.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲ سال عضو هیات مدیره استقلال خوزستان بوده‌ام و در جوانی هم عضو باشگاه دیهیم بودم.

خانی درباره مشکلات مالی استقلال بیان کرد: هنوز وارد مجموعه نشده‌ایم و قرار است در اولین جلسه هیات مدیره مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و دوستان پیگیر مشکلات باشند. البته هنوز کامل نشده‌اند و قرار است در اولین فرصت این اتفاق بیفتد. در کل باید بگویم در باشگاه‌های دولتی همیشه مشکلات مالی وجود داشته است. حیطه تخصصی من مالی و حسابرسی است. باید جلسه برگزار شود تا بتوانیم در مورد مسائل و مشکلات مالی، مالیاتی، بیمه، قراردادها بهتر تصمیم گیری کنیم.

عضو جدید هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا قبل از حضور در این باشگاه صورت‌های مالی را مشاهده کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: در سامانه کدال رزومه باشگاه را مطالعه کرده‌ام. مشکلات مالی وجود دارد و خیلی‌ها درگیر آن هستند. تلاش ما این است که مشکلات را برطرف کنیم

خانی درباره اینکه آیا پلن اقتصادی برای باشگاه برنامه ریزی شده است؟ گفت: تیمی که می‌آید کاملا تخصصی است و برنامه‌های اقتصادی فراوانی برای باشگاه داریم اما همان طور که گفتم منتظر کامل شدن سایر اعضای هیات مدیره هستیم.

وی درباره اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه خواهد ماند؟ افزود: ایشان همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *