آلوارس فراتر از همه فوتبالیست‌های تاریخ!

آلوارس فراتر از همه فوتبالیست‌های تاریخ!

بازیکن منچسترسیتی در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، منچسترسیتی و اینتر در حساس‌ترین دیدار این فصل فوتبال اروپا برای تعیین قهرمان به مصاف هم رفتند که سیتی با تک گل رودری توانست برنده جام شود. خولیان آلوارس فصلی رویایی را پشت سر می‌گذارد. او با تیم ملی آرژانتین در قطر قهرمان جام جهانی شد و حالا سه گانه را کسب کرد.

خولیان آلوارس مهاجم منچسترسیتی به اولین بازیکن جهان تبدیل شد که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ ساله در فصل جاری ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند.

این مهاجم در ژانویه ۲۰۲۲ به منچسترسیتی پیوست. انگلیسی‌ها با ۱۸.۵ میلیون یورو بازیکنی را از ریورپلات خریداری کردند که حالا مشتری های زیادی دارد. او یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال جهان محسوب می شود و در سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین بازیکن آمریکای جنوبی انتخاب شد. این آرژانتینی در فینال لیگ قهرمانان در زمین حاضر نشد اما حالا صاحب یک دستاور ویژه در فوتبال جهان است.

این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر ۱۲ قهرمانی در دوران حرفه‌ای خود دارد، شش عنوان با ریورپلاته، سه عنوان با تیم ملی آرژانتین و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.  

آلوارس در پاسخ به این سوال که ۲۳ سال سن دارد و توانسته است قهرمانی‌های زیادی تاکنون به دست بیاورد افزود: خوشحالم که این همه قهرمانی را به دست آورده‌ام. من برای رسیدن به این قهرمانی‌ها تلاش زیادی کردم. متوقف نخواهم شد و اهداف زیادی در ادامه برای فصل بعد دارم و امیدوارم فصل بعد هم بتوانم با سیتی جام کسب کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *