آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است

آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است

سادس/آذربایجان شرقی دبیر فدراسیون کشتی گفت: آذربایجان‌شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

ابراهیم مهربان، در مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: حجم فعالیت‌های کشتی در ایران بسیار بالا بوده و باید از افرادی توانمند همچون شهرام دبیری برای پیشبرد اهداف و سربلندی این رشته ورزشی استفاده کرد.

وی افزود: امیدوارم با این انتخاب شاهد پیشرفت رشته کشتی در آذربایجان شرقی باشیم و همچون گذشته ورزشکاران بزرگی در میادین ملی و بین‌المللی حضور داشته باشند.

در ادامه، حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی با آرزوی سلامتی برای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور، مطرح کرد: سه رشته کشتی، تکواندو و وزنه برداری جزء رشته های مهم و مدال آور المپیکی کشور بوده و امیدوارم با تقویت این رشته‌ها در استان شاهد دست‌یابی به آرزوی دیرینه خود که کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران استان است، باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم رئیس جدید هیات کشتی استان انتظارات موجود از کشتی را برآورده کند و به موضوع شهرستان‌ها و کمیته‌ها نیز اهمیت دهد.

ستوده‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که برای کشتی استان زحمت کشیده تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان‌شرقی روز شنبه ۲۰ خردادماه سال جاری با حضور دبیر فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، که در نهایت شهرام دبیری از ۲۱ رای ماخوذه توانست ۲۱ رای کسب کرده و با حداکثر آرا به مدت چهار سال سکان ریاست هیات کشتی استان را عهده‌دار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *