۲۵ میلیارد برای مجموعه ورزشی شهید سرمالیان هزینه شده است

۲۵ میلیارد برای مجموعه ورزشی شهید سرمالیان هزینه شده است

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۲۵ میلیارد جهت احداث چمن و بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان هزینه شده است.

آرش قیاسیان در حاشیه بازدید سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان از روند توسعه مجموعه ورزشی شهید سرمالیان، اظهار کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان جهت احداث چمن و بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است‌.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید لطیف جودکی و افتتاح دفاتر هیات ورزشی و خانه شطرنج پلدختر در این مجموعه، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در راستای تجهیز باشگاه‌ها و سالن‌های مجموعه نیز مانند امکانات سرمایشی اقدامات موثری برای فصل تابستان داشته باشیم.  

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی پروژه سالن ورزشی افرینه نیز گفت: درصدد هستیم تا از اعتبارات ۱۴۰۲ اعتباراتی برای تکمیل این پروژه ورزشی اختصاص دهیم.

وی به  احداث زمین چمن فوتبال منطقه سراب حمام اشاره کرد و افزود: با توجه به اهدا زمین خاکی  جهت احداث زمین چمن باید مسیرهای قانونی در وزارت ورزش اخذ و مجوزهای لازم برای احداث صادر شود.

قیاسیان بیان کرد: همچنین به کمک نماینده  پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های مدونی نسبت به تجهیز امکانات و ارتقاء سرانه ورزشی شهرستان تازه تاسیس معمولان خواهیم داشت.

گفتنی است در جریان این سفر زمین چمن مصنوعی فوتبال شماره یک مجموعه ورزشی شهید سرمالیان، خانه شطرنج و دفتر هیات کاراته پلدختر افتتاح شد. بازدید از خانه کشتی پلدختر و دیدار و تجلیل از مدال آوران و مربیان کشتی پلدختر نیز از برنامه های قیاسیان در سفر به این شهرستان بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *