بیش از ۲۰۰ پروژه درمانی با اعتبار ۱۱هزار میلیارد تومان در دستور کار تامین اجتماعی

سادس/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال بیش از ۲۰۰ پروژه درمانی با اعتبار ۱۱هزار میلیارد تومان در دستور کار داریم.

میرهاشم موسوی صبح روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران افزود: ۴۶ میلیون نفر در کشور بیمه شده تامین اجتماعی هستند که بیش از ۱۴ میلیون نفر از این تعداد بیمه شده اصلی است.

وی اظهار کرد: بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی در کشور وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی تامین توسعه خدمات و تعهدات کوتاه مدت و جانبی در حوزه درمان است.

بیش از ۲۰۰ پروژه درمانی با اعتبار ۱۱هزار میلیارد تومان در دستور تامین اجتماعی

موسوی با بیان اینکه پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان نیز از خدمات این سازمان است، تصریح کرد: امسال وام ۱۲ میلیون تومانی قرض‌الحسنه بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین سفر زیارتی به مشهد مقدس بصورت رایگان برای بازنشستگان این سازمان انجام می شود.

وی ادامه داد: پس از معیشت و حقوق، اولویت اول تامین اجتماعی توسعه خدمات درمانی است که این خدمات با دو مدل مستقیم و غیرمستقیم یا خرید خدمت براساس تعرفه دولتی ارایه می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: ۴۱۰ مرکز ملکی شامل درمانگاه تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان در کشور داریم که به جامعه هدف خدمات رسانی می کنند و با بیش از ۵۰ هزار مرکز و موسسه درمانی نیز طرف قرارداد هستیم.

موسوی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه درمانی توسعه ای، ایجادی، ساخت و تجهیز به دستگاه‌های هایتک از جمله ام آر ای و سی تی اسکن را امسال در دستور کار داریم که ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این مهم پیش بینی شده است.

به گزارش سادس، وی با اشاره موضوع کمبود پزشک متخصص در پلی کلینیک شهرستان گچساران که از سوی مردم مطرح شد، اظهار کرد: اماده بکارگیری پزشک متخصص بصورت قراردادی و استخدامی در صورت وجود متقاضی و استقبال پزشکان هستیم.

گفتنی است که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هم‌چنین از شعبه تامین اجتماعی شهرستان گچساران بازدید کرد و مطالبات و خواسته های کارکنان این شعبه را بررسی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *