شروع پلی‌آف لیگ دسته یک با چهار دیدار سنگین


والیبال

دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک با چهار دیدار سنگین پنج سته پیگیری شد.

به گزارش سادس، دور رفت مرحله نخست ‌پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» چهارشنبه در شهرهای ارومیه، اصفهان، قزوین و کاشان پیگیری شد.

در نخستین دیدار تیم شهرداری جوان ارومیه که در دور مقدماتی با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز صدرنشین گروه یک شده بود، میزبان نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان بود و سه بر دو حریف خود را شکست داد تا ۵۰ درصد مسیر صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد. این دیدار دو ساعت و ۲۷ دقیقه طول کشید و ۵۰۰ تماشاگر ارومیه‌ای شاهد برگزاری آن بودند.

تیم فرش محتشم کاشان نیز که در دور مقدماتی با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه دوم قرار گرفت، در دور رفت مرحله نخست ‌پلی‌آف میزبان مقاومت فرمانداری مهاباد بود و در ناباوری سه بر دو مغلوب میهمان خود شد. نماینده مهاباد در مرحله مقدماتی با ۹ برد و ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم گروه یک قرار گرفته بود و برای صعود به مرحله بعدی ‌پلی‌آف تنها به یک برد دیگر نیاز دارد.

این مسابقه ۱۴۸ دقیقه طول کشید و ۷۰۰ تماشاگر کاشانی ناکامی تیم خود را مقابل مقاومت نظاره‌گر بودند. متاسفانه در ست پنجم این مسابقه و در امتیاز ۱۴ بین بازیکنان درباره رای داور اختلاف نظر بوجود آمد که منجر به درگیری لفظی بین آنان شد.

در سومین مسابقه دور رفت مرحله نخست ‌پلی‌آف لیگ دسته یک تیم‌های سپهر الکتریک قزوین و لاستیک بارز کرمان در قزوین به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزوین نیز سه بر دو حریف خود را شکست داد. یک‌هزار و ۱۰۰ تماشاگر در سالن شاهد تلاش دوتیم بودند که ۱۴۰ دقیقه این مسابقه طول کشید.

تیم رعد پدافند اصفهان تیم دوم گروه دوم دور مقدماتی در آخرین مسابقه دور رفت مرحله نخست ‌پلی‌آف لیگ دسته یک میزبان اتحاد جوان همدان بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا نماینده اصفهان نیز ۵۰ درصد مسیر صعود به مرحله دوم را طی کرده باشد. این دیدار دو ساعت و ۲۸ دقیقه طول کشید و ۵۰۰ تماشاگر داشت.

دور برگشت مرحله نخست ‌پلی‌آف لیگ دسته یک روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه پیگیری می‌شود و در صورتی که نیاز به مسابقه سوم باشد، روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه تیم‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

نتایج کامل دور رفت مرحله نخست ‌پلی‌آف لیگ دسته یک به قرار زیر است:

شهرداری جوان ارومیه ۳– نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان ۲ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۱۶)

رعد پدافند اصفهان ۳ – اتحاد جوان همدان ۲ (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳، ۱۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۹)

سپهر الکتریک قزوین ۳ – لاستیک بارز کرمان ۲ (۲۵ بر ۲۰، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۷)

فرش محتشم کاشان ۲ – مقاومت فرمانداری مهاباد ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۴ بر ۱۶).

انتهای پیام

if (document.currentScript) {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *