تیم ملی کشتی آزاد در مازندران اردو برپا کرد

تیم ملی کشتی آزاد در مازندران اردو برپا کرد

سادس/مازندران تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، اردوی تمرینی و بدنسازی خود را پیش از اعزام به مسابقات بین المللی درکشور مجارستان از روز پنجشنبه در استان مازندران برپا کرد.

دبیرهیات کشتی مازندران روز جمعه به خبرنگار سادس گفت: این اردو با حضور ۱۸ کشتی گیر منتخب کادرفنی تیم ملی، پس از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، در ساری برپا شده است.

غلامرضا نوری زاده افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی ملی پوشان درمازندران یک هفته است و آنان دراین اردو بیشتر بر ریکاوری کشتی گیران نظارت خواهند داشت.

وی ادامه داد: برپایی این اردو به منظور انجام برخی از تست های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی گیران اعزامی به رقابت های رنکینگ مجارستان تا روزپنجشنبه ۱۸ خرداد در مازندران، ادامه خواهد داشت.

دبیرهیات کشتی مازندران ادامه داد: دراین اردو  بیشتر ملی پوشان اصلی تیم ملی بزرگسالان که بیشترآنها مازندرانی نیز هستند، در اردوی تیم ملی حضور دارند.

نوری زاده اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، قرار شد اردوی ملی پوشان یک روز درشهرستان محمودآباد نیز برگزار شود.

وی یادآورشد، پس از این اردو، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۲۳ خردادماه تا ۵ تیرماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دبیرهیات کشتی مازندران اضافه کرد: ملی پوشان پس از اردوی تهران و پس از چند روز استراحت،  اردوی بعدی خود را از روز ۹ تیرماه آغاز می کنند که در پایان این اردو و در دهه سوم تیرماه درنهایت ۶ کشتی گیر برای برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راهی کشور مجارستان می شوند.

نوری زاده یادآورشد، تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران دو رقابت مهم در سال جاری پیش رو دارد که بازی های آسیایی چین در اواخرشهریورماه و رقابت‌های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه  است را پیش رو دارد .

وی افزود: پس از آن نیز در ادامه رقابت های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می شود، در دستور کار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *