۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد

سادس/خراسان شمالی با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان استان خراسان شمالی واگذار شد.

 مرتضی فیروزآبادی در مراسم واگذاری ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال است و واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام می‌شود.

 وی با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برای هر دستگاه تراکتور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه قیمت نهایی هر دستگاه تراکتور حدود ۴۸۰ میلیون تومان برآورد شده است، ادامه داد: مابه‌التفاوت این مبلغ نیز به عنوان سهم آورده مددجو در نظر گرفته شده است.

 فیروزآبادی با تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان تاکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با ایجاد درآمد باثبات، زمینه خودکفایی و خوداتکایی مددجویان را فراهم کنیم. 

گفتنی است؛ طرح مکانیزاسیون – کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در حال انجام است. 
 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *