توانایی سمن ها را باید جدی گرفت

توانایی سمن ها را باید جدی گرفت

سادس/کردستان مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن ها متشکل از افراد مستعدی هستند که می توانند نقش مؤثری را در توسعه جامعه ایفا کنند و بر همین اساس مسئولین باید توانایی آنها را جدی گرفته و به آنها اعتماد کنند.

 سید مرتضی کامل نواب، امروز سه شنبه (۹ خرداد) در رویداد توانمندسازی همنا ویژه سمن های ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در رویداد همنا بستر و فضای گفت و گو و هم افزایی برای سمن ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سمن ها باید هم فزایی کنند، افزود: رویکرد جدید دولت در حوزه جوانان استفاده از توانایی و ظرفیت های این قشر از جامعه است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با بیان این مهم که سمن ها باید ایده پرداز باشند، بیان کرد: سمن ها باتوجه به توانایی که دارند باید همیشه برای اجرای برنامه ها ایده پردازی داشته باشند و ایده خود را فعال کنند.

کامل نواب در ادامه افزود: آموزش یک مسئله اصلی برای توانمند سازی سمن ها است و بر همین اساس باید این بحث جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر توانمند سازی سمن ها، خاطرنشان کرد: سمن ها در موضوعات مختلف در حال فعالیت هستند و باید برای پیشرفت با همدیگر هم افزایی داشته باشند.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: سمن ها دارای جایگاه ویژه ای هستند و باید استقلال آنها حفظ شود و در این راستا باید توجه شود سمن ها مداخله گر نیستند بلکه تسهیلگر هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رویداد هم نوا فرصتی برای هم افزایی سمن ها است، یادآور شد: رویداد هم نوا ۲ به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان استارت زده خواهد شد.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *