درویش: بازیکنان ما حریف را دست‌ کم گرفته بودند / امشب که به فینال رفتیم چند نفر خواب ندارند

درویش: بازیکنان ما حریف را دست‌ کم گرفته بودند / امشب که به فینال رفتیم چند نفر خواب ندارند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ابتدا تیم هوادار را دست گرفتند اما بعد هوشیار شدند.

به گزارش سادس، رضا درویش پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه سه بر یک برابر هوادار و صعود به فینال جام حذفی فوتبال بیان کرد: امروز بچه‌ها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. شاید ۱۰ – ۱۵ دقیقه اول حدود هشت موقعیت گل داشتیم. بچه‌ها  هوادار را دست‌کم  گرفتند و بازی داشت گره می‌خورد اما هوشیار شدند. برای فینال جام حذفی آماده‌ایم. ان‌شاء‌الله بتوانیم جام دیگری را برای هواداران پرشور پرسپولیس که علاقه‌مند بودند امروز در استادیم باشند، بیاوریم.

درویش در پاسخ به این پرسش که فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی است و قرار است سازمان لیگ هزینه‌ها را پرداخت کند یا بین دو باشگاه تقسیم می‌شود، گفت: با توجه به اینکه دو تیم تهرانی هستند به طور مساوی بین دو تیم تقسیم می‌شود. حالا باید دید چه تصمیمی می‌گیرند.

او در پاسخ به این پرسش که درآمد تبلیغاتی فینال برای دو تیم است یا سازمان لیگ، تصریح کرد: فکر می‌کنم برای باشگاه‌هاست. در لیگ ۱۶ تیم درگیر هستد و درآمد برای همه تیم‌هاست اما وقتی دو تیم ذی‌نفع هستند، درآمد هم طبعتا باید برای این دو تیم باشد.

درویش درباره اینکه استقلال می‌خواهد داور دربی خارجی باشد، گفت: از کسانی که این را می‌گویند، بپرسید. شاید تیمی که در هشت هفته اول از داوری ضرر دید، تیم ما باشد اما اشتباه‌های جزو داوری است. حتما داوران پرتوانی داریم و ما هم معتقدیم باید داور ایرانی باشد.

او در مورد نقل و انتقالات نیز گفت: باید ابتدا جام حذفی تمام شود.

درویش در مورد اینکه تیم استقلال گفته است از لحاظ مالی مشکل داشتند و شرایط دو تیم یکسان نبوده است، تصریح کرد: این صحبت‌ها مسائل حاشیه‌ای است و بهتر است به آن نپردازیم. من از همینجا از سرمربیان سپاهان و تراکتورسازی تشکر می‌کنم که قهرمانی را به ما تبریک گفتند. مشکلات مالی مسائل داخلی باشگاه است و بهتر بود که این مسائل را عنوان نمی‌کردند. این تیم مدیر عامل توانمندی دارد و انشاءالله مشکلات آنها برطرف می شود. استقلال تیم همشهری ماست و اگر پرسپولیس در مسابقات انگیزه دارد یکی از دلایل وجود استقلال است و امیدواریم مشکلات این باشگاه مرتفع شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای این دارد که از جام قهرمانی پرسپولیس در داربی برای هواداران رونمایی کند تاکید کرد: یکی از گزینه‌ها همین است. آقای لشگری باید این مسائل را برنامه‌ریزی کند و صحبت می‌کنیم و اگر این اتفاق بیفتد خوشحال می‌شویم.

درباره درویش در مورد میزان درصد قرارداد بازیکنان که قرار است پرداخت کند و اینکه گفته می‌شود اختلاف درصدی بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد، گفت: بعید می‌دانم همه بالای ۷۶ درصد دریافت کرده‌اند. ما مشکلاتی داریم که نمی‌خواهم با گفتن آنها خاطر هواداران را مکدر کنم. ما مشکل چک‌های برگشتی و مالیات را داریم که باید از کارکنان اداره مالیات تشکر کنم چندین بار حساب فدراسیون بسته شد اما محبت کردند و حساب را باز کردند. بدهی‌هایی مربوط به سال‌های ۸۴ و ۸۵ داریم که مربوط به زمانی است که من نبوده‌ام. آن موقع ۵۰ میلیون تومان گرفته بودند که الان این طلب یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شده است. پول رادو و بدهی‌های دیگری که به ارث مانده است هم وجود دارد. این بدهی‌ها انباشته شده و اجازه نداده است که ما آنطور که باید قراردادها را پرداخت کنیم.

وی افزود: بازیکنان از مهمانی‌ها و خوشی‌های خود گذشتند تا این بازی‌ها را به نمایش بگذارند و پرسپولیس را به اینجا برسانند. وظیفه باشگاه هم این است که به تعهدات خود عمل کند و انشاءالله مشکلات حساب مرتفع شود و بخشی دیگر از تعهدات خود را می‌پردازیم.

درویش درباره عکسی که پس از جلسه با کارکنان باشگاه منتشر شد و انتقادهای زیادی به نحوه نشستن زنان بود، گفت: ما کجا برویم بگوییم که این همه دشمنی برای چه چیزی است؟ پرسنل باشگاه هم دوست داشتند با جام قهرمانی عکس بگیرند و اگر این قهرمانی به دست آمده است تک‌تک پرسنل باشگاه در آن سهیم بوده‌اند. چون اگر پشتیبانی خوب از تیم نشود طبیعتاً نتیجه خوب هم به دست نمی‌آید. ما خواستیم که تشکر از آنها داشته باشیم و آنها هم دیده شوند. خواستیم خانم ها جلو باشند.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود بانوان هم می‌آمدند و بالا می‌نشستند، تصریح کرد: کجا می‌آمدند؟ روی سر ما می‌نشستند؟ ما جداگانه هم عکس گرفتیم و اما در آن عکس خواستیم همه با هم باشیم. در یکی از خبرها خواندم که نوشته بودند این چه نوع قهرمانی است و چند بازیکنان امید مدال نگرفتند. در واقع همه به نوعی می‌خواهند به این قهرمانی خدشه وارد کنند. بحث مجوز حرفه‌ای را دید که چه کسانی از ایران برای ما مشکل درست کردند. آنها با درویش و پرسپولیس خوب نیستند اما برای ایران که دیگر نباید ایجاد مشکل کنند.

درویش ادامه داد: خواهش می‌کنم که باشگاه‌های عربی و چینی را مطالعه کنید و ببینید چند باشگاه آنها دولتی‌اند. من هم می‌دانم همین امشب که ما به فینال رفتیم این چند نفر خواب ندارند که چرا پرسپولیس به فینال رفته است. دست خدا بالای همه دست‌هاست و هر کاری کردند دسیسه چیدند راه به جایی نبرد. یک پرسپولیسی هم بود به یکی از طلبکارها گفته بود که چرا شکایت نمی‌کنی تا یک طلب روی طلب‌های آنها بیاید.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی مجوز حرفه‌ای به پرسپولیس داده شد به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشد، تصریح کرد: یک کمیته بدوی است که زیر نظر AFC قرار دارد ولی در فدراسیون کار می‌کند. این کمیته باید گزارش‌ خود را به دبیر کل فدراسیون اعلام کند و از آن طریق اعلام شود. قانون می‌گوید که اگر شما اعتراض کردید این پرونده به کمیته استیناف می‌رود. می‌خواهم بگویم که اگر من اعتراض نکنم که پرونده‌مان به استیناف نمی‌رود. خیلی‌ها می‌خواهند مجالی برای مصاحبه پیدا کرده و یک چیزی را مطرح کنند. من که مجوز گرفته‌ام می‌روم اعتراض کنم تا مجوزم را باطل کنند؟ ما اعلام نکردیم چون چنین جوهایی درست می‌شد. به دنبال نشان‌دادن این نبودیم که توانستیم، هواداران هم می‌دانند و بقیه آن حاشیه است. فدراسیون نامه زد و طبق آن مجوز را گرفتیم و اگر ما اعلام می‌کردیم خیلی‌ها ناراحت می‌شدند و خدای‌ناکرده ایست قلبی برایشان درست شود، شما ناراحت نمی‌شوید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *