حسین ابراهیمی:‌ مقابل پرسپولیس کافی‌ است تنها ۵ دقیقه بد باشید

حسین ابراهیمی:‌ مقابل پرسپولیس کافی‌ است تنها ۵ دقیقه بد باشید

بازیکن هوادار در مورد شکست مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: ۱۰، ۱۵ دقیقه اول را بد شروع کردیم و مقابل تیم بزرگ پرسپولیس کافی است پنج دقیقه بد باشید چه برسد به ۱۵ دقیقه.

به گزارش سادس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار پنجشنبه، چهارم خرداد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با پیروزی سه بر یک به فینال صعود کرد و حریف استقلال تهران شد.

حسین ابراهیمی، بازیکن هوادار، درباره شکست در این دیدار گفت: متاسفانه ۱۰، ۱۵ دقیقه اول را بد شروع کردیم و مقابل تیم بزرگ پرسپولیس کافی است پنج دقیقه بد باشید چه برسد به ۱۵ دقیقه. متاسفانه دو گل دریافت کردیم و با بدشانسی یک پنالتی را هم از دست دادیم.

او در ادامه افزود: نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در حالی که پرسپولیس و استقلال از تک‌موقعیت‌هایشان استفاده می‌کنند. به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

ابراهیمی درباره تشکیل تونل قهرمانی برای پرسپولیس قبل از شروع مسابقه گفت: به نظرم وظیفه هر تیمی است که وقتی جلوی تیم قهرمان بازی می‌کند، احترام بگذارد. پرسپولیس قهرمان شد و باید این کار را می‌کردیم.

او در پاسخ به این سوال که بین پرسپولیس و استقلال کدام یک شایسته قهرمانی هستند، بیان کرد: هر دو تیم قابل احترام هستند و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *