تونل افتخار هوادار برای پرسپولیس/ برخورد گرم تاج و گل‌محمدی

تونل افتخار هوادار برای پرسپولیس/ برخورد گرم تاج و گل‌محمدی

تیم فوتبال هوادار به بهانه قهرمانی پرسپولیس برای این تیم تونل افتخار تشکیل داد.

به گزارش سادس، دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز شد که در پایان نیمه اول با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان به اتمام رسید.

باشگاه هوادار یک هلی‌شات برای تصویربرداری از این دیدار را به پرواز درآورد که بلافاصله با ممانعت مسئول برگزاری این هلی‌شات متوقف و توقیف شد. دلیل این توقیف نداشتن مجوز تصویربرداری هوایی بود.

پیش از بازی سرپرست باشگاه هوادار نسبت به اینکه تعداد مهمانان هر دو باشگاه با هم برابر است اعتراض کرد. پیش از این قرار بود ۳۰ نفر مهمان از تیم هوادار و پانزده مهمان از تیم پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شوند که این تعداد در بازی امروز به صورت برابر پانزده نفر تعیین شد. همین مساله باعث شد مسئولان باشگاه هوادار به شدت معترض شوند.

طهماسبی، مدیر تیم هوادار، اعلام کرد اگر لیدرهای پرسپولیس روی سکو باشند و تشویق کنند بازی را متوقف می‌کند.

رضا عنایتی و حمید مطهری از پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. محمود خوردبین، پیشکسوت تیم پرسپولیس، هم برای تماشای دیدار پرسپولیس در جایگاه ویژه حاضر شد.

بازیکنان تیم هوادار پیش از آغاز بازی برای پرسپولیس تونل افتخار تشکیل دادند تا به نوعی قهرمانی این تیم را تبریک گفته باشند.

سروش رفیعی در آغاز بازی به سوی ساکت الهامی رفت و برای حضور در زمین از او رخصت گرفت.

یحیی گل‌محمدی و ساکت الهامی پیش از آغاز بازی با یکدیگر خوش‌وبش گرمی داشتند و عکس یادگاری گرفتند.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، هم در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شد و پیش از آغاز بازی در مراسمی با حضور او از خانواده شهدای دزفول تجلیل شد. تاج همچنین خوش‌وبش گرمی با گل‌محمدی داشت.

ساکت الهامی در ابتدای بازی نسبت به چند صحنه‌ به داور این دیدار به شدت معترض شد.

در میانه نیمه اول یکی از اعضای کادر فنی تیم هوادار توسط داور این دیدار اخراج شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *