پایداری خانواده با زیست عفیفانه محقق می‌شود/ افزایش جمعیت ضرورت توسعه آینده کشور

سادس/گلستان فرماندار آزادشهر گفت: همه ما به عنوان مسئول و متولی امر وظیفه داریم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مسأله افزایش جمعیت گام برداریم.

سیدجواد کریمی امروز دوشنبه یک خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع افزایش جمعیت اظهار کرد: موضوع پایداری خانواده و زیست عفیفانه مسأله بسیار مهمی است و در شرایط حساس کنونی باید بیش از پیش به این مهم توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان با استفاده از کانال‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و هزاران شیوه مختلف فرهنگی به دنبال انحطاط بنیان خانواده هستند، بیان کرد: در این شرایط همه ما باید در  زمینه ترویج زیست عفیفانه و پایداری خانواده احساس مسئولیت کنیم و در این خصوص مواجهه‌ای عالمانه و کارشناسانه داشته باشیم.

فرماندار آزادشهر متذکر شد: همه ما به عنوان مسئول و متولی امر وظیفه داریم نسبت به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای افزایش جمعیت تلاش کرده و اقدامات لازم را در راستای تغییر نگرش افراد در خصوص فرزندآوری انجام داده تا شاهد افزایش جمعیت و جوانی جمعیت در آینده باشیم.

کریمی، خانواده را همانند سلول بنیادین در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر افراد در بستری مناسب به تکامل رسیده باشند شاهد اجتماعی شاداب، پرانرژی و سرشار از معنویت خواهیم بود که افراد در آن می‌توانند رو به سوی پیشرفت گام بردارند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر از فعالیت ادارات در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: مسأله عفاف و حجاب باید در رأس همه امور قرار گیرد و باید از ظرفیت تمام ادارات و نهادها برای مقابله با افرادی که با رفتارهای ناهنجارانه در جامعه موجب ناپایداری خانواده‌ها می‌شوند استفاده کرد.

حجت الاسلام «محمدصالح منصوری»، فرزندآوری و جوان شدن جمعیت را ضرورت کنونی جامعه دانست و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب فرهنگ فرزندآوری باید در بین مردم و خانواده‌ها ترویج و نهادینه شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *