چرا هنوز ۶۳۰ ون رونمایی شده وارد ناوگان پایتخت نشده؟

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از شهردار پایتخت خواست که تکلیف ۶۳۰ دستگاه ونی که در یکی از شنبه‌های امید و افتخار رونمایی شد اما هنوز وارد ناوگان نشده، مشخص و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش سادس، سید جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شهردار تهران از ۶۳۰ دستگاه ون رونمایی کرد، گفت: در آن زمان شهرداری برای خرید این ون‌ها ۲۷۷ میلیارد تومان پول پرداخت کرده است اما پنج ماه از آن زمان گذشته است و ون‌ها هنوز در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه ما هنوز نمی‌دانیم که علت این عدم تحویل ون‌ها به شهرداری چیست؟ گفت: از شهردار تهران می‌خواهیم که مشکل را حل کند. چرا که شهرداری تهران پول را پرداخت کرده و از خودروهای ون نیز رونمایی کرده است و این شرایط قابل قبول نیست و باید ون‌ها وارد ناوگان شوند.

عضو شورای شهر تهران در خصوص سرانجام هیات بررسی مسائل پیرامون شرکت کنترل ترافیک و تفویض اختیارات این شرکت به یک شرکت دیگر نیز گفت: برای فعالیت این کمیته فرصت دو هفته‌ای در نظر گرفته شده بود اما ۱۸ روز از آن زمان گذشته و هنوز پاسخی از شهرداری دریافت نکردیم و چون اقدامات در حال انجام است نگرانیم که با تصمیمات شورا مغایرت داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *