به اشتباهات خودمان باختیم/داور دو صحنه را خطا نگرفت

به اشتباهات خودمان باختیم/داور دو صحنه را خطا نگرفت

سادس/یزد سرمربی تیم صدر شیمی یزد پس از باخت پنج بر سه مقابل فولاد هرمزگان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت: در طول بازی سوار بر بازی بودیم اما در نهایت به اشتباهات خودمان باختیم و همچنین داوری نیز صحنه پنالتی را برای ما نگرفت اما در مجموع و از داوری و کیفیت بازی راضی بودم.

«سید محمد میر حسین»پس از بازی با فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با سادس در خصوص تیم کاملا جوان صدرشیمی دراین فصل گفت: تیم صدر شیمی تیم جوانی است که باید کم کم در همین میادین و با رقم زدن همین برد و باخت ها تجربه کسب کند.

وی در خصوص کیفت بازی نیز با اشاره اینکه فولاد هرمزگان بازی هفته قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و با انگیزه وارد زمین شد گفت : در  طول  بازی سوار بر بازی بودیم و شوت های در چارچوب  زیادی داشتیم که  اگر گل شده بود با اختلاف زیادی بازی را برده بودیم اما در نهایت به چند اشتباه خودمون باختیم و متاسفانه هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم فشار بازی نیز بیشتر می‌شد و در آخر نتیجه بازی را واگذار کردیم.

میرحسینی در خصوص داوری نیز گفت: داور در چند صحنه می‌توانست برای صدر شیمی پلانتی بگیرد و نتیجه بازینیز تغییر کند اما صحنه هند دوازه بان فولاد را نادیده گرفت  ولی در مجموع از داوری راضی بودم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *