کیلینی: اینتر برابر این سیتی شانسی ندارد

کیلینی: اینتر برابر این سیتی شانسی ندارد

مدافع پیشین یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا براین باور است که اینتر برابر منچستر سیتی شانسی برای پیروزی ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، منچستر سیتی در دیدار برابر رئال مادرید نمایش فراتر از انتظاری داشت. فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر در این بازی خانگی توانستند پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را با ۴ گل شکست دهند تا مقتدرانه راهی فینال شوند.

منچستر سیتی در فینال باید به مصاف اینتر برود. کیلینی براین باور است که سیتی شانسی برای پیروزی برابر این تیم آماده گواردیولا ندارد. 

ببینید:

خلاصه بازی منچسترسیتی – رئال مادرید

او گفت: وقتی بازی امشب سیتی را نگاه می‌کنید بسیار سخت است که نقطه ضعفی در این تیم دید. نیمه نخست این بازی یک نمایش زیبای فوتبالی بود. سیتی اگر این بازی را برابر اینتر هم انجام دهد تیم اینزاگی شانسی برای پیروزی ندارد.

کیلینی ادامه داد: امیدوارم که سیتی برابر اینتر در فینال احساس آرامش نکند. اگر بازیکنان سیتی احساس آرامش نکنند توپ را سنگین احساس می‌کنند و در این صورت از آرامش آن‌ها کاسته می‌شود و اینتر می‌تواند به پیروزی برسد اما اگر بازیکنان سیتی با این اعتماد به نفسی که برابر رئال بازی کردند برابر اینتر هم به میدان روند، هیچ کسی شانسی برای پیروزی اینتر قائل نخواهد بود. سیتی با این پیروزی برابر رئال بهانه‌ای برای قهرمان نشدن ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *