فولاد-آلومینیوم رایگان شد/ منصوریان: بازی سخت و جانداری خواهد بود

فولاد-آلومینیوم رایگان شد/ منصوریان: بازی سخت و جانداری خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازی فردای تیمش برابر آلومینیوم اراک، “سخت و جاندار” خواهد بود.

به گزارش سادس، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: به ایستگاه پایانی لیگ رسیدیم؛ هفته‌ای که برای همه تیم اهمیت دارد. به ویژه بازی ما و اراک که پایاپای حرکت می کنیم. فکر می کنم فردا تیم هفتم جدول مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: بازی سخت و جانداری خواهد بود. حریف را خیلی خوب آنالیز کرده ایم و می دانیم شرایط تاکتیکی آلومینیوم به چه صورت است. امیدواریم فردا با یک نمایش خوب، سه امتیاز را در خانه نگه داریم. با توجه به صحبتی که با باشگاه داشتیم بازی فردا برای هواداران رایگان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آمادگی کامل داریم. یکی دو محروم داریم و فقط مچ پای سینا مریدی کمی آسیب دارد.

وی بیان کرد: امیدوار بودیم به رده بهتر از هفتمی برسیم اما رقبا همزمان با ما شروع به بردن کردند. رقبای پشت سری هم قابل احترام هستند و اگر مراقبت نمی کردیم هر آن ممکن بود آسیب ببینیم. من تیم را نهم جدول تحویل گرفتم و به دوستان هم گفتم اگر روی روال باشیم حتی می‌توانیم به رده پنجم و ششم هم برسیم. دو، سه هدف داریم و یکی روی بحث تاکتیکی بود که چقدر می توانیم روی بازیکنانمان حساب کنیم. خدا را شکر تیمم بیشتر روی نوسانات روحی گیر کرده بود که وقتی از این شرایط رهایی پیدا کردند بازی های خیلی خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به باشگاه اعلام کردم که تمام بازیکنانمان را می خواهم زیرا از همه راضی هستم و نسبت به بستر مالی و تتمه پولی که برای باشگاه مانده بود سعی کردیم با مدیرعامل طوری پیش برویم که به نقطه صفر نرسیم که شرایط تیم به هم بخورد.

وی تاکید کرد: از آرامش بازیکنان و نحوه برخوردشان با کادر فنی جدید خیلی راضی بودم. آن ها خودشان را بازنده نمی دانستند و بازی های خوبی به نمایش گذاشتند. خدا را شکر به سلامت تیمی رسیدیم و اتحاد و همدلی خیلی خوبی داشتیم. سال های قبل در پایان لیگ، باشگاه ۹۵ درصد به بازیکنان پرداختی داشته است اما الان بازیکنان اگرچه در این شرایط نیستند ولی با فراغ بال و به دور از مسائل مالی برای هواداران خاص خودشان می جنگند و این برای من قابل احترام است. مدیریت باشگاه نیز از این که بازیکنان، لیگ را با دریافتی ۷۵ درصد تمام می کنند ناراحت بود اما خوش حسابی و خوش قولی باشگاه فولاد باعث شد که بازیکنان به کار خود ادامه دهند.

منصوریان گفت: فولاد باشگاه بزرگی از نظر لجستیکی و امکانات است اما در تفکر باید پیکره باشگاه تغییر کند و اگر قرار است فولاد را با باشگاهی مقایسه کنیم فقط با سپاهان در اصفهان می توانیم مقایسه کنیم. باید حواشی را از فولاد دور کنیم. گاهی من و کادر فنی از این حواشی خنده دار، خنده مان می گیرد اگر تفکر حرفه ای باشد فولاد می تواند در ادامه یکی از بزرگترین قطب های فوتبال باشد.

وی ادامه داد: کار خوبی را با آکادمی شروع کردیم تا بتوانیم از جنس بنزین سبزمان تولید کنیم و هم بفروشیم و ترانسفر کنیم تا سرمایه باشگاه شوند. در مجموع از مردم خوزستان و اهواز تشکر می کنم. خدا این توفیق را داده که برای دومین سال این جا باشم. مردمانی با معرفت و مهمان نواز هستند. امیدوارم این مهمان نوازی به استادیوم فولاد هم کشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای فصل آینده پنج بازیکن جدید جذب می‌کنیم. هفت بازیکن می توانیم بگیریم در صورتی که بازیکنی با ما به توافق نرسد. انصاری خیلی تحت فشار بود و سعی می کنیم بار را از دوش او برداریم. سعی می کنیم از جنس او دو، سه بازیکن جذب کنیم تا انرژی انصاری تقسیم شود. او، دژاگه و ایوب والی تیم را مدیریت می کنند و من آن ها را با حدادی‌فر مقایسه می کنم که در ذوب آهن حل شده است. او شناسنامه ذوب آهن است. انصاری و والی هم شناسنامه فولاد هستند. خیلی سخت است که تیمی مانند فولاد سرمربی خود را از دست بدهد و بعد هم بتواند از جای خود بلند شود. از این که برای سهمیه نجنگیدیم خیلی ناراحت هستم.

وی در ادامه درباره حضور مربیان خارجی در لیگ ایران، عنوان کرد: وقتی مربی خارجی با علم بالا می آید، می تواند به لیگ ما کمک کند. اگر مربی‌ای بیاید که بتواند دانشی بالاتر از مربی داخلی ارائه دهد قابل احترام است. حضور مربیان سرشناس قطعا تاثیر بسیاری دارد. اگر به تاریخ نگاه کنید رد پای چند مربی بزرگ هم در رده ملی و باشگاهی را می بینید. امیدوارم مربیان داخلی نیز فعالیت علمی خود را زیاد کنند. امیدوارم سال آینده هم همین رقابت بین مربیان در لیگ ما وجود داشته باشد.

منصوریان گفت: سازمان لیگ می توانست بازی ها را با توجه به این که دو بازی در استان خوزستان است به جای ساعت ۱۸ در ساعت ۲۰ برگزار کند تا هوا بهتر باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *