استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی مجهز خواهد شد

سادس/کرمان فرمانده انتظامی کل کشور گفت: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی مجهز خواهد شد و در حوزه تصادفات و همچنین موضوع مقابله با سرقت باید نقش بیشتری اعمال کند.

سردار احمدرضا رادان عصر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: هدف از سفر به کرمان زیارت مرقد شهیدحاج قاسم سلیمانی، شهدای کرمان و به ویژه شهدای انتظامی استان و همچنین ارزیابی نظارت ستادی بود که از فرماندهی انتظامی صورت گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت خوب فرمانده و کارکنان توانسته هم در ستاد و هم پشتیبانی نمره خیلی خوب را در ارزیابی‌ها کسب نموده و از استان هایی است که همه شاخص ها را به دست آورده است.

رادان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این سفر بیان کرد: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی مجهز خواهد شد و در حوزه تصادفات و همچنین موضوع مقابله با سرقت باید نقش بیشتری اعمال کند.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: اگرچه استان کرمان در حوزه مقابله با اشرار موفق عمل کردند، زین پس قاطعانه تر و پرصلابت تر ظاهر خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در بحث معتادان متجاهر خوشبختانه اقدامات خوبی در جمع آوری و قرار گرفتن در کمپ های ترک اعتیاد صورت گرفته است. 

رادان اظهار کرد: کمبودهایی در بخش نگهداری وجود دارد که جلسه ای با سردار مومنی(دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر) داشتیم و امیدواریم کمک کنند و به زودی کمبودها حل می‌شود و حتما پای قولی که به مردم دادیم، هستیم و مردم ما را کف خیابان در بحث معتادین متجاهر ارزیابی کنند. 

وی درباره کاهش تصادفات بیان کرد: براساس دستور ریاست جمهوری مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی، الزامات این امر را تدوین و ارائه کردیم و سهم هر دستگاه مشخص شده و یکی از الزامات، اصلاح جریمه تخلفات است که بازدارنده باشد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *