رونمایی از رونالدوی آسیایی، به دردنخورها و آقای جوگندمی!

رونمایی از رونالدوی آسیایی، به دردنخورها و آقای جوگندمی!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس، نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند. بازی‌های آسیایی یک رویداد چند ورزشی است که قرار است طی سال جاری در هانگژو چین برگزار می‌شود. هانگژو پس از پکن در سال ۱۹۹۰ و گوانگژو در سال ۲۰۱۰ سومین شهر چین خواهد بود که میزبان بازی‌های آسیایی می‌شود و قرار است این رقابت‌ها در ۶۱ رشته و ۴۸۲ ماده ورزشی برگزار شود. گفتنی است بازی‌ها در ابتدا قرار بود از ۱۹ شهریور تا سوم مهرماه سال گذشته برگزار شود اما این رویداد به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹ به تعویق افتاد و تاریخ‌ جدید بازی‌های آسیایی از یکم تا ۱۶ مهرماه سال جاری خواهد بود.

النصر مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد

النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد مجوز حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. به نقل از سایت عربی گل، با وجود آنکه در روزهای اخیر گمانه زنی‌های درباره حذف النصر از لیگ قهرمانان آسیا به گوش رسید اما این تیم توانست مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد. الشباب که در رده سوم جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ عربستان قرار دارد نتوانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند اما النصر مشکلی ندارد و می تواند با کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

«به درد تعویض هم نمی‌خورند»

یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند. اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با سادس، در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس در بازی برابر نساجی قائل هستید؟ اظهار کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل فراز و نشیب های زیادی داشته و راه سختی را طی کرده است اما خدا کمک کرد تا بتواند خود را در صدر جدول نگه دارد. پرسپولیس ابتدای فصل عملکرد خوبی دشت اما در اواسط فصل تمرکز خود را از دست داد و حتی تا سوم جدول پیش رفت به طوری که از نظر فنی کیفیت آن چنانی نداشت. در ادامه رقابت‌های لیگ، بازیکنان استثنایی عمل کردند و با روند رو به رشدی که در چند دیدار داشتند، توانستند در صدر جدول لیگ قرار بگیرند.

واکنش سعید معروف به حضور دوباره در تیمی ایرانی

ستاره والیبال درباره حضور دوباره‌اش در تیمی از ایران گفت: بعد از مدت‌ها بالاخره برگشتیم و با بازیکنانی که سال‌های سال کنار هم بودیم، دور هم جمع شدیم. تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مقالبل تایچونگ چین‌تایپه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان تیم صدرنشین گروه B رای دور دوم مسابقات شد. سعید معروف، کاپیتان شهداب درباره سطح مسابقات بیان کرد: بعد از مدت‌ها بالاخره برگشتیم و با بازیکنانی که سال‌های سال کنار هم هستیم، دور هم جمع شدیم. به شهداب تبریک می‌گویم که توانسته در چند سال اخیر در والیبال کشور فعال باشد و موفق عمل کند. بازی‌ها نسبت به دوره‌های گذشته باکیفیت بهتری برگزار می‌شود، تیم‌های زیادی آمده‌اند و بازیکنان اصلی خود را آورده‌اند. فکر می‌کنم ژاپن، کره و تیم شهداب مدعیان اصلی‌اند.

اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام

اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

صدرنشینی یاران سعید معروف در جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی مقابل نماینده چین‌تایپه در صدر جدول گروه قرار گرفت.  تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار دور مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت به مصاف تایچونگ چین‌تایپه رفت و در سه ست پیاپی (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰) به پیروزی رسید.

جام‌های رسمی رئال مادرید بیشتر است یا بارسا؟

به بهانه قهرمانی بارسلونا در لیگ، نگاهی به آمار دو تیم مطرح اسپانیا در زمینه کسب جام انداخته‌ایم.  در چند ماه آغازین فصل برای همه این طور به نظر می‌رسید که رئال مادرید می‌خواهد قهرمانی در لیگ را خیلی راحت به دست بیاورد اما شرایط رئال مادرید پیش و پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر متزلزل با افت همراه شد. در سوی دیگر شاگردان ژاوی هرناندس با یازده برد در دوازده بازی شروع خوبی در سال جدید داشتند. در نهایت چه چیز بهتر از قطعی‌کردن قهرمانی در خانه تیم همشهری یعنی اسپانیول؟

پاری سن ژرمن پیشنهاد معاوضه نیمار با سیلوا را داد

پاری سن ژرمن باتوجه به افت محسوس نیمار پیشنهاد معاوضه این بازیکن با برناردو سیلوا را به منچستر سیتی داده است. نیمار روزهای خوبی در پاری سن ژرمن تجربه نمی کند. این بازیکن برزیلی در فصل جاری بیشتر بازی‌ها را به خاطر مصدومیت از دست داد. باشگاه پاری سن ژرمن امید زیادی داشت که با این بازیکن گران قیمت برزیلی در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد اما در این هدف خود کاملا ناموفق بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *