تندروان: با حضور سعید معروف به بازی بیشتری نیاز داشتیم

تندروان: با حضور سعید معروف به بازی بیشتری نیاز داشتیم

سرمربی شهداب یزد درباره صعود به دور دوم جام باشگاه‌های آسیا گفت: خیلی از این مسابقات برایمان حکم بازی تدارکاتی داشت چون با وجود آقای معروف نیاز به بازی بیشتری داشتیم.

به گزارش سادس، تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا با پیروزی سه بر صفر مقابل تایچونگ چین‌تایپه به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله دوم شد.

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد، در مورد صدرنشینی در دور مقدماتی این مسابقات گفت: خدا را شکر که در سه مسابقه پیاپی پیروز شدیم و به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کردیم. خیلی از این مسابقات برایمان حکم بازی تدارکاتی داشت چون با وجود آقای معروف نیاز به بازی بیشتری داشتیم. در نهایت امروز هماهنگ‌تر ظاهر و به روزهای آینده امیدوار شدیم.

او درباره مرحله دوم این مسابقات که از پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: منتظریم حریفمان مشخص شود تا آنالیز خوبی از آن تیم داشته باشیم و برای بازی دور بعد آماده شویم. حضور تیم قطر مسجل شده است و به احتمال زیاد صدرنشین صعود می‌کند. بین کویت و قزاقستان هم یک تیم صعود خواهد کرد که بازی اول ما با آن تیم است. امروز مشخص می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *