پیشنهاد از طرف آقای تاج مطرح شد/ برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداریم

پیشنهاد از طرف آقای تاج مطرح شد/ برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداریم

سادس/قم دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در رابطه با حضور تیم طلاب در لیگ برتر فوتسال گفت: باید سیاست‌های کلان حوزه علمیه را در این موضوع بررسی کنیم؛ زیرا رویکرد حوزه علمیه در بحث ورزش همگانی است و در این مورد خاص باید مشورت شود تا با سیاست‌های حوزه علمیه تطابق داشته باشد.

مهدی پناهی در گفت‌وگو با سادس عنوان کرد: این پیشنهاد از سوی رییس فدراسیون فوتبال مطرح شده است و این موضوع را باید با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در میان بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه باید سیاست‌های کلان حوزه علمیه را در این موضوع بررسی کنیم، ادامه داد: رویکرد حوزه علمیه در بحث ورزش همگانی است و در این مورد خاص باید مشورت شود تا با سیاست‌ها حوزه علمیه تطابق داشته باشد.

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه اضافه کرد: در جشنواره‌هایی که برگزار می‌شود طلاب تیم‌های متعددی دارند، برای مثال در جشنواره ورزشی قم که سال گذشته برگزار شد ۱۱۰ تیم فوتسال شرکت کردند که به گفته مربیان پیشکسوت و داوران، سطح فنی بازیکنان بالا بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع تیم داری در لیگ برتر یک کار فنی است و افراد فنی باید اظهار نظر کنند، اظهار کرد: باید کار کارشناسی شود و سطح فنی و تکنیکی را بررسی کنند.

پناهی با بیان اینکه در رشته فوتبال فعالیتی نداریم و فقط در فوتسال فعال هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه رشته فوتسال لیگ‌های پایین‌تر ندارد لیگ برتر فوتسال مطرح شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی ورزش طلاب که در سالن همایش‌های آکادمی فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعلام کرد که آمادگی داریم تا در صورت‌ معرفی تیم، تیم فوتسال حوزه علمیه در لیگ فوتسال شرکت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *