یک قدم تا قهرمانی/ خان‌محمدی: همه چیز دست پرسپولیس است

یک قدم تا قهرمانی/ خان‌محمدی: همه چیز دست پرسپولیس است

کارشناس فوتبال با اشاره به این که شانس قهرمانی پرسپولیس بیش از هر چیزی دست خودش است، گفت: تیم پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی یک‌ سال زحمت کشیده و باید نتیجه آن را در بازی برابر نساجی ببیند.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با سادس، در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر قائل هستید؟ گفت: پرسپولیس برای کسب قهرمانی یک سال تلاش کرده و نتیجه آن را باید در بازی برابر نساجی ببیند. البته سپاهان هم مدعی است و هر دو تیم بازی سختی را در خارج از خانه خواهند داشت. هرچند معتقدم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر و همه چیز دست خودش است.

پرسپولیس برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر نیازمند پیروزی برابر نساجی است و در این صورت با هر نتیجه‌ای در بازی سپاهان و مس کرمان قهرمان خواهد شد.

پرسپولیس شایسته دوگانه است

این مربی فوتبال درباره این که چطور شد پرسپولیس در داربی ۱۰۰ برنده این دیدار شد گفت: اگرچه در چند بازی ذهنیت مربیان و بازیکنان پرسپولیس تغییر و بیشتر درگیر مسائل حاشیه‌ای شده بود اما بعد از چند بازی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره شروع خوبی در لیگ داشتند و بازیکنان تمرکز خود را بیشتر برای فوتبال گذاشتند. در داربی نیز واقعا بازی خوبی را ارائه دادند و توانستند موقعیت‌های زیادی کسب کنند. پرسپولیس این شایستگی را دارد که به جز لیگ در جام حذفی نیز قهرمان شود و نتیجه زحمات یک ساله خود را ببیند.

بیشتر بخوانید

شاگردان یحیی گل‌محمدی علاوه بر صدرنشینی در لیگ برتر، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم با تیم هوادار رو به رو خواهند شد و در صورت پیروزی در بازی خانگی مقابل این تیم به فینال صعود خواهند کرد که چهارم خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

آل‌کثیر مهاجم باغیرتی است

خان‌محمدی همچنین در ارزیابی از عملکرد عیسی آل کثیر که بعد از مصدومیت پارگی رباط صلیبی به میادین برگشت و گل‌های سرنوشت‌سازی را به خصوص در داربی ۱۰۰ به ثمر رساند، اظهار کرد: او بازیکن متعصب و فوق‌العاده باغیرتی است و مثمرثمر ظاهر شده است. هر چند به دلیل مصدومیت تا حدودی از فوتبال دور بود اما در داربی خیلی موفق و به عنوان یک بازیکن طلایی برای پرسپولیس مثمرثمر بود.

گل‌محمدی باید بماند

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس قهرمان نشود به نظر شما یحیی گل‌محمدی باید بماند یا خیر؟ تصریح کرد: این مساله بستگی به نظر مدیریت باشگاه دارد و تصمیم‌گیرنده آنها هستند اما به عنوان کارشناس معتقدم که باید در پرسپولیس بماند چون تا به امروز نتیجه خوبی گرفته است.

پریرا عصبی است!

وی در پایان در ارزیابی از دو مهاجم خارجی پرسپولیس یعنی دیاباته و پریرا گفت: به اعتقاد من ضعیف عمل کردند. پریرا تا حدودی بازیکن عصبی است و پرسپولیس باید در انتخاب بازیکن خارجی با توجه به هزینه‌ای که می‌کند، دقت عمل بیشتری داشته باشد و بازیکن خارجی خوبی را جذب کند.

انتهای پیام

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *