باز هم خبری از توافق نبود!/ وعده جدید برای انتخاب سرمربی تیم امید

باز هم خبری از توافق نبود!/ وعده جدید برای انتخاب سرمربی تیم امید

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال امید تا پایان این هفته نهایی شود.

به گزارش سادس، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: امروز نیز پیرو نشست های پیشین با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برای بررسی نهایی گزینه‌ها برگزار کردیم و مقرر شد تا همزمان با آخرین مهلت ثبت نام کاروان، سرمربی تیم ملی امید از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی شود. در نشست ستاد عالی بازی‌ها حضور تیم ملی فوتبال امید مردان در بازی های آسیایی هانگژو قطعی شد و نواقص لیست اعلامی در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: این هفته آخرین مهلت ثبت نام اولیه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی است که با توجه به همین مهم مقرر شد فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را برای نهایی کردن سرمربی تیم ملی امید انجام دهد. فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در تلاشیم انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال امید تا پایان این هفته نهایی شود. در نشست دیروز (یکشنبه) و امروز (دوشنبه) محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید  و من حضور داشتیم.

بیشتر بخوانید

این چندمین جلسه بدون نتیجه کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک است. با توجه به اینکه کمیته ملی المپیک مسئولیت پرداخت هزینه‌ها و راهبری کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک را برعهده دارد، فرآینده انتخاب سرمربی این تیم با مشکلاتی مواجه شده است.

از اواخر پاییز سال گذشته تا امروز چندین مرتبه جلسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شده که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *