سپاهان و پرسپولیس، چشم‌انتظار لغزش یکدیگر

سپاهان و پرسپولیس، چشم‌انتظار لغزش یکدیگر

سادس/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: دو تیم سپاهان و پرسپولیس در بازی‌های پایانی از تمام وجود برای قهرمانی مایه می‌گذارند و چشم انتظار لغزش یکدیگر هستند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص هفته پایانی لیگ برتر فوتبال و هفته سرنوشت‌ساز پیش‌رو، اظهار کرد: حساسیت هفته بیست‌ونهم به هفته سی‌ام کشانده شد و هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس به‌عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی باید با امیدواری به کار خود ادامه دهند، زیرا در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

وی افزود: سپاهان با یک لغزش برابر ملوان اختیار قهرمانی را از دست خود خارج کرد و این امر حساسیت بازی‌ها را بالاتر برد.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص دیدار سپاهان و پیکان که ۵ گل به همراه داشت، تصریح کرد: پیکان تیم آسانی نبود، آن‌ها برابر پرسپولیس با یک پنالتی متوقف شدند. نتایج هفته بیست‌ونهم نشان می‌دهد دو تیم سپاهان و پرسپولیس دارند از تمام وجود برای قهرمانی مایه می‌گذارند و چشم انتظار لغزش یکدیگر هستند. 

ادامه داد: سپاهان منتظر لغزش پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها هم موقعیت و حساسیت کارشان را درک و تلاش می‌کنند.

نتایج این هفته خیره‌کننده بود

کربکندی با بیان اینکه نتایجی که در هفته یکی مانده به پایانی لیگ کسب شد، خیره‌کننده بود، گفت: پیکان و گل‌گهر ۵،۴ گل خوردند، در حالی که این‌ها تیم‌هایی هستند که به سختی گل می‌خورند.

او تاکید کرد: رقابت میان پرسپولیس و سپاهان حساسیت را به اوج خود رسانده است، طبیعتاً سپاهان با این حمایت دلگرم‌کننده تماشاگرانش متوجه اشتباهش برابر ملوان شده و برای جبران می‌جنگد.

این کارشناس فوتبال ابراز امیداری کرد: تیم‌ها در هفته پایانی لیگ نیز فوتبالی پاک را با تمام قدرت ارائه دهند و هر تیمی که لایق است، قهرمان می‌شود.

سپاهان، لیاقت قهرمانی دارد 

کربکندی همچنین درباره خط دفاع سپاهان در هفته‌های پایانی، توضیح داد: در چنین شرایطی از لیگ بازیکنان سعی می‌کنند برای آینده خودشان در تیم بزرگ سپاهان تلاش کنند. دروازه‌بانی که جایگزین نیازمند می‌شود، می‌داند که آینده‌اش در گرو همین بازی‌ها است. خط دفاع سپاهان با تغییراتی که داده بود، خیلی خوب بازی کرد و ۵ گلی که زدند نشان می‌دهد با تمام توان برای رسیدن به جام تلاش می‌کنند.

او تاکید کرد: سپاهان در این فصل لیاقت قهرمانی را دارد، اما باید بازیکنانی بگیرد که ۹۵ دقیقه بازی کنند. در بازی ملوان وقتی گل زدند بازی را رها کرده و مربی شروع به تعویض‌های غیرضروری کرد. همان یک گل الان باعث استرس بازیکنان، باشگاه و هواداران شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *