آیدی کارت بعضی بازیکنان صادر نشد/تنها چند روز تمرین داشتیم

آیدی کارت بعضی بازیکنان صادر نشد/تنها چند روز تمرین داشتیم

سادس/یزد سرمربی تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش با بیام این که آیدی کارت بعضی از بازیکنان به دلیل مشکلات سربازی برای این بازی صادر نشد، گفت: با توجه به مشکلاتی که برای حضور در لیگ امسال داشتیم، تمرینات خوبی نداشتیم و تنها چند روز قبل از بازی شروع به تمرین کردیم.

«مهدی میرشمسی» پس از پیروزی شش بر دو تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور در گفت‌وگو با سادس گفت: در شروع فصل و به عنوان اولین دیدار، بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و با شش گل در مقابل شهرداری بندر عباس به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: با توجه به شرایط خاصی که برای حضور در فصل امسال داشتیم، تمرینات را دیر شروع کردیم و متاسفانه آیدی کارت چند نفر از بازیکنانی که در تمرینات حضور داشتند، برای این دیدار صادر نشد.

وی در ادامه گفت: مقابل شهرداری بندرعباس با ترکیب خیلی خاصی که حتی روی آن کار نکرده بودیم، وارد زمین شدیم و خوشبختانه علی رغم تمامی مشکلات و دوندگی بازیکنان بندر عباس با استفاده از تجربه‌های خودمون، بازی خوبی را ارائه دادیم و اولین گام را با پیروزی برداشتیم.

میرشمسی عنوان کرد: پیش بینی می‌کنم فصل خیلی سختی را با توجه به تیم‌های حاضر در لیگ داشته باشیم اما رفته رفته تیم ما نیز کامل‌تر می‌شود و امیدوارم همچون فصل‌های گذشته نتایج خوبی را بگیریم و قهرمانی فصل گذشته را دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *