آسنسیو، بهترین ماتادور پس از جام جهانی قطر

آسنسیو، بهترین ماتادور پس از جام جهانی قطر

هافبک هجومی رئال مادرید پس از جام جهانی ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را در بین همه بازیکنان اسپانیایی شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی داشته است.

به گزارش سادس، رئال مادرید در هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. تک گل رئال مادرید را در این بازی مارکو آسنسیو در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.

شبکه آماری اوپتا اعلام کرد که آسنسیو بهترین عملکرد را در بین همه بازیکنان اسپانیایی شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است. او پس از جام جهانی موفق به زدن ۹ گل و دادن پنج پاس گل در همه رقابت‌ها شده که این بهترین عملکرد در بین همه بازیکنان اسپانیایی است.

نکته بسیار جالب درباره آسنسیو اینکه او با وجود درخشش در رئال مادرید کمتر در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. با درخششی که او در بازی‌های اخیر رئال مادرید داشته است پیش‌بینی می‌شود که قراردادش در تابستان پیش رو تمدید شود.

آسنسیو، بهترین ماتادور پس از جام جهانی قطر

هافبک رئال مادرید بر این باور است که تونی کروس و لوکا مودریچ در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی خواهند درخشید. آسنسیو پس از بازی یکشنبه‌شب مادریدی‌ها گفت: می‌خواهم از فرصت‌هایی که در رئال به دست می‌آورم نهایت استفاده را ببرم. بسیار خوشحالم که در این بازی گل زدم و بردیم.

او  ادامه داد: بازی سختی بود. این برد باعث می‌شود تا با روحیه و احساس خوبی به مصاف منچسترسیتی برویم. می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم. ختافه به‌خوبی دفاع کرد و فضای زیادی به ما نداد. در نیمه دوم و ۳۵ دقیقه پایانی بسیار خوب کار کردیم.

آسنسیو درباره دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم تونی کروس و لوکا مودریچ در این بازی خواهند درخشید. آنها کیفیت و قدرت زیادی به تیم ما می‌دهند و منتظر درخشش آنها در این بازی حساس هستیم.

آسنسیو، بهترین ماتادور پس از جام جهانی قطر

دیدار برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه‌شب در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *