والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

سادس/همدان دبیرکل فدراسیون والیبال کشور گفت: رشد ۱۰ پله‌ای هیأت والیبال استان در رده‌بندی فدراسیون و قرار گرفتن در جایگاه دوم هیأت‌های ورزشی استان از بین ۵۱ هیأت، رشد و توسعه والیبال در همدان را نشان می‌دهد و امیدواریم والیبال همدان با ادامه این روند به جایگاه واقعی خود بازگردد.

میلاد تقوی در مجمع عمومی سالیانه هیأت والیبال استان همدان، با بیان اینکه همدان یکی از قطب‌های والیبال کشور است، اظهار کرد: با تلاش‌های رئیس هیأت و دیگر اعضا والیبال همدان رشد خوبی داشته و به جایگاه واقعی خود بازمی‌گردد.

وی افزود: رشد ۱۰ پله‌ای هیأت والیبال استان در رده‌بندی فدراسیون و قرار گرفتن در جایگاه دوم هیأت‌های ورزشی استان از بین ۵۱ هیأت رشد و توسعه والیبال را نشان می‌دهد.

دبیرکل فدراسیون والیبال کشور تصریح کرد: در بسیاری از استان‌ها مشکل زیرساخت و عدم برخورداری از خانه تخصصی والیبال وجود دارد؛ برای نمونه در خراسان شمالی خانه تخصصی والیبال نداریم.

تقوی خاطرنشان کرد: استان مازندارن که به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود نیز گریبانگیر مشکل نبود خانه والیبال است اما خوشبختانه در همدان خانه تخصصی والیبال وجود دارد که این موضوع جای خوشحالی فراوان دارد.

دبیرکل فدراسیون با اشاره به سال سخت و دشوار فدراسیون در مباحث اقتصادی والیبال، مطرح کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور امسال با ۲۳ اعزام رسمی و ۲۹ اعزام غیررسمی و تدارکاتی سال بسیار سخت و پرکاری را در پیش داریم در ضمن به بانوان والیبالی نگاه بسیار ویژه‌ای داریم و این تفکر که بانوان ما محدود هستند باید برداشته شود.

وی اظهار کرد: فدراسیون جهانی نسبت به رشته والیبال برفی نگاه بسیار ویژه‌ای دارد و به زودی این رشته به المپیک ورزش‌های زمستانی اضافه خواهد شد و همدان برای نخستین بار دست به کار بزرگی زد و به بهترین نحوی که می‌توانست مسابقات والیبال برفی را در زمستان برگزار کرد که باید به ریاست و اعضای والیبال استان تبریک بگویم.

والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیأت والیبال استان همدان یکی از هیأت‌های برنامه محور و هدفمند ما است، گفت: در میزبانی‌ها، هیأت والیبال استان گام‌های بزرگی برداشته و زمستان گذشته برای نخستین بار مسابقات والیبال برفی در همدان برگزار شد.

علی حقیقی افزود: هر کمکی بتوانیم برای این هیأت ورزشی انجام خواهیم داد و قدیمی‌ترین سالن همدان با ۶۰ سال قدمت به عنوان خانه تخصصی والیبال در اختیار هیأت قرار گرفته که توسط هیأت مجهز و به‌روز شده است.

وی با بیان اینکه استعدادهای نابی در رشته والیبال در استان همدان فعالیت می‌کنند، گفت: از هیأت والیبال انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به هر ۱۰ شهرستان استان به عنوان بازوان اصلی هیأت داشته باشد و میزبانی‌ها باید در تمام شهرستان‌های استان تقسیم شود تا بتوانیم از تمام استعدادهای خود به خوبی استفاده کنیم.

حقیقی طی درخواستی از فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: از ریاست و دبیرکل فدراسیون والیبال درخواست داریم در بحث برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری نگاه ویژه‌ای به همدان داشته باشد همان طور که طی سال‌های اخیر این نگاه وجود داشته است.

وی در ادامه گفت: دغدغه اصلی مربیان و داوران ما ارتقاء سطح بوده که امیدواریم با حمایت فدراسیون برگزاری مستمر این دوره‌ها را در تمامی شهرستان‌های استان داشته باشیم.

رئیس هیأت والیبال استان همدان نیز با اشاره به رشد بالای این رشته ورزشی در استان، مطرح کرد: امروز بیش از ۵۰۰۰ والیبالیست رسمی دارای بیمه ورزشی در استان همدان فعال هستند.

حمید بادامی نجات افزود: جایگاه هیأت در فدراسیون ۱۰ پله افزایش پیدا کرده و در استان نیز دومین هیأت برتر ورزشی از نظر عملکرد هستیم که همین گویای رشد و توسعه والیبال در سال گذشته بوده است.

وی بیان کرد: سیاست اصلی ما رشد و توسعه هیأت‌های شهرستانی به عنوان بازوان اصلی هیأت استان بوده و امروز تمام شهرستان‌های ما با قدرت در حال فعالیت هستند.

بادامی نجات اضافه کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی استان و لیگ‌ها در رده‌های سنی مختلف محدود به مرکز استان نبوده و پویایی والیبال در تمام نقاط استان هدف اصلی ما است.

وی بیان کرد: امروز همدان توانسته جایگاه گذشته خود در والیبال و اعتبار خود را تا حد بالایی برگرداند و با قدرت این راه ادامه دارد و به تیم‌داری حرفه‌ای خواهیم پرداخت.

رئیس هیأت والیبال استان با اشاره به موضوع تیم‌داری، افزود: ویترین فعالیت هیأت‌های کشور تیم‌داری بوده که با تمام محدودیت‌های مالی که داشتیم و اینکه هیأت وظیفه‌ای در قبال تیم‌داری ندارد با کمک بخش خصوصی و اسپانسرهای مالی امیدواریم امسال بتوانیم گام‌های بزرگ و بالاتری نسبت به گذشته برداریم و این اتفاق مبارک به زودی رخ خواهد داد.

بادامی نجات در پایان با بیان اینکه همدان را به عنوان قطب والیبال برفی کشور مطرح کردیم، تصریح کرد: برگزاری نخستین دوره این رویداد کار فاخری بود که زمستان گذشته توسط هیأت صورت گرفت.

والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

والیبال همدان در مسیر رشد و توسعه است

به گزارش سادس، در پایان این مجمع با حضور دبیرکل فدراسیون والیبال کشور، رئیس هیأت والیبال استان همدان، معاون شهردار و مسئولان استانی خیابانی در میدان فردوسی جنب خانه والیبال همدان با همت ریاست هیأت به نام استاد “اصغر راجی” پیشکسوت مطرح والیبال همدان نامگذاری شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *