کسب سهمیه رقابت های هانگژو و جهانی فرانسه توسط ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی

کسب سهمیه رقابت های هانگژو و جهانی فرانسه توسط ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی

سادس/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور توسط علی پیروج و کسب سهمیه رقابت های آسیایی هانگژو و مسابقات جهانی فرانسه خبر داد.

عین الله دهقان روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: رقابت های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی به میزبانی تهران و مجموعه آفتاب تهران برگزار شد.

وی از کسب مقام اول و مدال طلای علی پیروج ،عضو تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان استان و کشور در ماده پرتاب نیزه در این رقابتها خبر داد و افزود: علی پیروج در این ماده با پرتابی به طول ۶۶متر و ۱۴سانتیمتر، ضمن کسب مقام اول و مدال طلا، سهیمه حضور در رقابتهای دوومیدانی بازیهای آسیایی هانگژو چین و ورودی مسابقات جهانی فرانسه را کسب کرد که افتخاری بزرگ برای این ورزشکار و جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد و کشور است.

به گزارش سادس، دهقان ضمن تبریک این موفقیت بیان کرد: تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزارشد ،۲ مقام اولی توسط سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه و یک مقام سومی در پرش طول توسط ابوالفضل شریفی کسب کرد.

انتهای یپام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *