سفر خارجی به تیم‌ملی تیروکمان لبخند زد!

سفر خارجی به تیم‌ملی تیروکمان لبخند زد!

پس لغو چندین اعزام خارجی به دلیل بی‌پولی فدراسیون تیروکمان، در نهایت قرار است این تیم اواخر اردیبهشت سال جاری در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی تیروکمان در چین شرکت کند.

به گزارش سادس، پس از انعقاد قرارداد با سرمربی کره‌ای در شهریور سال گذشته، تیم‌ملی تیروکمان ایران از اواسط سال ۱۴۰۱ به صورت مدام در اردوهای متفاوت به سر می‌برد و قرار بود اسفند ماه در مسابقات کاپ آسیا در چین تایپه حضور یابد اما فدراسیون تیروکمان به دلیل کمبود منابع مالی قادر به اعزام تیم‌ملی به چین تایپه نشد.

گفتنی است مرحله اول کاپ جهانی نیز در ترکیه برگزار شد که باز هم تیم ملی تیروکمان ایران موفق به حضور در این رقابت‌ها نشد.

در مسابقات تیروکمان هر ساله ۴ کاپ جهانی و ۴ کاپ آسیایی، برگزار می‌شود؛ در تیروکمان مسابقات کاپ جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه کشورها در این مسابقات شرکت می‌کنند تا در مسابقات قهرمانی جهان که با کسب سهمیه همراه است با آمادگی بالایی، شرکت کنند.

حال اما به نظر می‌رسد فدراسیون تیروکمان پس از انعقاد قرارداد با هونگ سونگ هو در وضعیت مالی بهتری به سر می‌برد و قرار است تیم ملی تیروکمان جهت حضور در مرحله دوم کاپ جهانی، ۲۲ اردیبهشت راهی چین ‌شود؛ مرحله دوم کاپ جهانی تیروکمان ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در شانگهای چین برگزار خواهد شد.

تیم ملی تیروکمان ایران در ماده ریکرو مردان با حضور رضا شبانی، محمد حسین گلشنی و در ماده ریکرو بانوان با حضور یسنا پورماهانی در این رقابت‌ها، حضور خواهد یافت.

همچنین در ماده کامپوند آقایان محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن‌دار و میلاد رشیدی تیم ملی تیروکمان را در سفر به شانگهای همراهی خواهند کرد و در ماده کامپوند بانوان نیز گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی و بیتا عاشق‌زاده کمانداران تیم ملی خواهند بود.

سونگ چیل هونگ سرمربی تیم ملی در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی چین است و مهسا بدخشان‌ مربی ریکرو، مجید قیدی مربی کامپوند و امید نجاری به عنوان سرپرست، تیم‌ملی تیروکمان ایران را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *