منصوریان: از تیمم راضی هستم

منصوریان: از تیمم راضی هستم

سرمربی فولاد درباره دیدار تیمش با هوادار می‌گوید حریف فشرده بازی کرد و تقابل مقابل آن‌ها سخت بود اما از تیمش راضی است.

به گزارش سادس، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: امیدوارم در هفته آخر بتوانیم این سال فوتبالی را به خوبی به پایان برسانیم. از بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. خلق موقعیت کار سختی است اما تیم ما این توانایی را دارد. تیم هوادار با این‌که هواداری ندارد اما دو فصل خوب را داشته و توانسته جایگاه خودش را تثبیت کند. بازیکنان باتجربه و جوان در هوادار کنار هم جمع شدند و از بازی‌شان خوشم آمد. در نیمه دوم ما خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت سازی کردیم اما به هر حال بعضی وقت‌ها توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود؛ از عملکردشان راضی‌ام.

او ادامه داد: دو صحنه هم در این بازی داشتیم که داور می‌توانست هم برای ما و هم برای هوادار پنالتی بگیرد. هم می‌توانست هر دو را پنالتی بگیرد و هم می‌توانست نگیرد. در مجموع بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و سعی کردیم چیزی که مدنظرمان است در زمین پیاده کنیم. کار سختی بود چون هوادار فشرده بازی می‌کرد. در مجموع از تیمم راضی هستم.

سرمربی فولاد در رابطه با صحنه‌ای که روی آبشک خطا شد که منجر به اعتراض او شد، عنوان کرد: آبشک با هوش و با سیاست بازی می‌کند و کاملا در اختیار تیم است. آبشک و بوحمدان عنصرهای دفاعی ما هستند اما به هر حال مساله خاصی نبود که بخواهم در این رابطه صحبت کنم.

او درباره قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در آسیا چیزی به عنوان فوتبال آسان نداریم. همین ویتنام را ببینید که چقدر در حال پیشرفت است. در سال‌های آینده این تیم بسیار قوی می‌شود. در غرب آسیا اردن، سوریه و لبنان بسیار تیم‌های خوبی هستند. طبق روال امیدواریم از گروهمان صعود کنیم. در مرحله یک چهارم دوباره به کره برمی‌خوریم و در مرحله بعد شاید با قطر بازی کنیم. من تیم ملی را خیلی خوب دیدم. به نظرم با نوع کار تیم ملی نتایج سینوسی در جام جهانی طبیعی بود.

منصوریان اضافه کرد: اکنون تیم ملی بسیار خوبی داریم و دست امیر قلعه‌نویی باز است. با این حال در بازی‌های حذفی همه تیم‌ها می‌آیند که قهرمان شوند. اینگونه نیست که ایران حتما قهرمان شود. ما پتانسیل قهرمانی داریم اما برخی تیم‌ها ممکن است بازی را ببندند و نتیجه بگیرند. باید کمپ‌های مختلف و بازی‌های دوستانه برای تیم ملی تدارک ببینیم و کادر فنی برنامه‌هایش پیش ببرد. آرزویم این است قلعه‌نویی در مرحله سخت حذفی مثل قبل با پنالتی حذف نشود. ایران در آن جام ملت‌ها باختی نداد اما خیلی‌ها باخت دادند و ادامه دادند.

او ادامه داد: باید به کادر فنی ایرانی اطمینان کنند چون بیشتر از همه دلسوز فوتبال ما هستند و در این فوتبال استخوان شکستند. از صمیم قبل آرزو می‌کنم بستر قهرمانی برای تیم ملی فراهم شود. من تجربه جام ملت‌ها را دارم و در ضربات پنالتی این شانس را از دست دادیم.

سرمربی فولاد در رابطه با فرصت سوزی فولادی‌ها گفت: وقتی تیم را تحویل گرفتیم سعی کردیم سبک تیم را عوض کنیم. با احترام به سبک مربی قبلی سعی کردیم نتایج و سبک تیم را تغییر دهیم. چند بازی است موقعیت سوزی داریم اما این که موقعیت‌ها را می‌سازیم برای من جذاب است چون در تمرین این برنامه را پیاده کنیم. ما یک بازی با آلومینیوم داریم که سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

او اضافه کرد: بار زیادی روی دوش مهاجمی مثل ساسان انصاری گذاشتیم و باید از او تشکر کنم. او ۱۴ بازی است بازی می‌کند و فشار سنگینی روی او است. انصاری خیلی خوب تیم را رهبری می‌کند. امروز موقعیت سوزی کرد اما از او راضی هستم چون موقعیت‌های بسیاری را خلق کرد. در مجموع می‌خواهیم سال آینده خوبی داشته باشیم و نقطه‌ ضعف‌هایمان را بپوشانیم. من از اعضای هیات مدیره  و مدیریت خواستم بازیکنان حال حاضر را تمدید کنیم چون تیم تکمیلی داریم. سعی می‌کنیم با ۳، ۴ بازیکن تقویت شویم. من با تغییر شاکله تیم مخالفم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *