آل‌ کثیر: گلزنی در قائمشهر؟ خدا می‌داند

آل‌ کثیر: گلزنی در قائمشهر؟ خدا می‌داند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با نساجی در هفته پایانی لیگ برتر گفت: روز به روز جلو می‌رویم و تمریناتمان را انجام می‌دهیم. خدا می‌داند که آیا در آن بازی گل می‌زنم یا نه.

به گزارش سادس، هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال جمعه، ۲۲ اردیبهشت، برگزار شد که در آن پرسپولیس با چهار گل گل‌گهر سیرجان را شکست داد.

عیسی آل‌ کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، در پایان این دیدار گفت: خدا را شاکریم که این بازی را بردیم. هوادارانمان هم سنگ تمام گذاشتند و دلگرمی ما بودند. خوشبختانه یک برد شیرین را تقدیم‌شان کردیم. هواداران سنگ تمام گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم و همیشه در قلب ما جا دارند.

او با بیان اینکه شرایط پرسپولیس در این دیدار فوق‌العاده بود، ادامه داد: پشت پرده این بردها حاصل تلاش کادر و بازیکن است. شما ۹۰ دقیقه را می‌بینید اما ما ماه‌ها و سال‌ها تلاش می‌کنیم، از خوشی‌ها و تفریحاتمان می‌گذریم تا ۹۰ دقیقه پر انرژی را داشته باشیم. خدا را شکر که مزد تلاش‌هایمان را می‌گیریم.

آل‌ کثیر درباره دیدار با نساجی در هفته پایانی لیگ و احتمال برد پرسپولیس که منجر به قهرمانی این تیم می‌شود، گفت: روز به روز جلو می‌رویم و تمریناتمان را انجام می‌دهیم. تا آخر هفته خدا بزرگ است.

او در پاسخ به این سوال که در بازی با نساجی گل می‌زند، بیان کرد: خدا می‌داند!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *