برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال هستیم

برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال هستیم

سادس/قزوین استاندار قزوین در خصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.

محمدمهدی اعلایی چهارشنبه شب ۲۰ اردیبهشت پس از جشن قهرمانی تیم «شمس آذر» قزوین در لیگ آزاد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقی که در قزوین افتاد نمایانگر توان ورزشی و صنعت استان قزوین است.

وی با بیان اینکه حامی و مالک اصلی تیم شمس اذر خصوصی است، افزود:  استان قزوین اقتصاد قابل توجهی در کشور دارد که عمده آن خصوصی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: شمس آذر در دسته یک فوتبال تاریخ‌سازی کرد و امیدواریم با عزم و ارده‌ای که در تیم و استان ایجاد شده در لیگ برتر شگفتی‌سازی کرده و جشن‌های بزرگتری را برگزار کنیم.

وی درخصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بیان کرد: در مورد حضور بانوان تابع تصمیمات فیفا وفدراسیون فوتبال هستیم و شرایط را برای اجرای این قوانین مهیا خواهیم کرد.

اعلایی در پایان گفت: همه استان از مدیران تا نمایندگان و بخش صنعت و تولید در کنار مردم حامی تیم شمس آذر هستند و شرایط را برای موفقیت این تیم مهیا خواهند کرد.

تلاش برای جلب اعتماد مردم

سعید دقیقی نیز در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فصل این رویکرد ما بود که بازی به بازی فکر کنیم اما از ابتدا دنبال قهرمانی بودیم.

وی با بیان اینکه باید به مجموعه فنی و مالکین این تیم باید احترام گذاشت، خاطرنشان کرد:  کارشناسان توجه کنند که چطور یک تیم با بودجه نصف تیم‌های دوم و سوم همین لیگ، چنین خط حمله‌ای را تشکیل می‌دهد و گل می‌زند.

دقیقی خوشحالی مردم را انجام کار خیر بزرگ دانست و تصریح کرد: فضا باید برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود، جایگاه فوتبال از همه پدیده‌های اجتماعی که می‌تواند مردم را خوشحال کند بالاتر است.

وی ادامه داد: بیشترین نگرانی من این است که پاسخ اعتماد مردم را بدهم چون فوتبال ورزش بی‌رحمی است و اگر روزی نتیجه نگیریم تماشاگر اعتماد خود را به ما از دست می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *