دشمن بداند خاکریزهای "فضای مجازی" را هم فتح می‌کنیم

سادس/کرمانشاه فرمانده فراجا با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران، گفت: همانگونه که خاکریزها را در هشت سال دفاع مقدس و در دنیای واقعی فتح کردیم، این بار هم با یاری خداوند خاکریزهای فضای مجازی را فتح می‌کنیم و دشمنان را باردیگر ناکام می‌گذاریم.

سردار احمدرضا رادان، امروز (20 اردیبهشت) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: در این جنگ ترکیبی دشمنان از تمام روش های جنگ نرم، نیمه سخت و سخت استفاده کرده و در فضای واقعی و مجازی علیه کشور فعالیت دارند.

وی افزود: دشمنان ایران در هشت سال دفاع مقدس در عرصه یک نبرد سخت و واقعی شکست سنگینی خورده و نتوانستند انقلاب نوپای مردم ایران را به زانو درآوردند و تلاش آنها طی بیش از چهار دهه عمر بابرکت انقلاب به ثمر ننشت و برای همین امروز آنها به جنگ ترکیبی علیه کشورمان روی آورده‌اند.

رادان گفت: منافقینی که در عملیات مرصاد در اوج جوانی در عملیات احمقانه خود علیه کشور ما سیلی سختی از مردم ایران خوردند، حالا به پیرمردها و پیرزنانی تبدیل شده اند که پشت سیستم ها قرار گرفته و جنگی را در فضای مجازی علیه ما به راه انداخته‌اند.

وی افزود: این افراد همانطور که در دنیای واقعی از مردم ایران شکست خوردند، این بار هم طعم شکست را در دنیای مجازی می‌چشند.

وی به ائتلاف اخیر چهار ورشکسته سیاسی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این چهار نفر طوری خبر ائتلاف خود را منعکس کردند که انگار فردا قرار است با این ائتلاف انقلاب شود، اما ظرف یک هفته نشده به جان هم افتادند و با فحش کاری از هم جدا شدند.

وی افزود: این افراد آنقدر حماقت دارند که فضای مجازی را با واقعی اشتباه گرفته و خودشان تحت تاثیر تبلیغات دروغینی که در فضای مجازی به راه انداختند، قرار گرفته اند.

رادان با بیان اینکه میدان جنگ امروز در فضای مجازی است، گفت: در این جنگ بیش از شور به شعور نیاز داریم و همه باید برای آگاهی بخشی و تبیین حقایق به جوانان در این فضا پای کار بیایند.

فرمانده فراجا گفت: به یاری خداوند همانطور که خاکریزها را در هشت سال دفاع مقدس از دشمن پس گرفتیم، خاکریزهای فضای مجازی را هم فتح می کنیم و اسراییل که سردمدار این جریان است، آینده طولانی نخواهد داشت.

رادان در ادامه با اشاره به جانفشانی نیروهای پلیس برای تامین امنیت گفت: تنها در چهار روز گذشته نیروی انتظامی کشور پنج شهید در راه تامین امنیت مردم داده  و با افتخار این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی به ترور کور یکی از افسران پلیس اشاره کرد و افزود: دشمنان آنقدر از پلیس عقده دارند که درکنار ترور این افسر پلیس، همسر او را نیز شهید کردند و این نشان از اوج عقده دشمنان از پلیس و اوج افتخار برای نیروهای پلیس است.

رادان در ادامه از کرمانشاه به عنوان نقطه آغاز و پایان دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در این استان بود که با رشادت مردمانش مهر پایانی بر هشت ساله جنگ تحمیلی زده شد.

وی افزود: دشمن با نقشه احمقانه خود پا به مرصاد گذاشت و در همین کمینگاه اسیر شد و با شکست مفتضحانه پرونده هشت ساله جنگ بسته شد.

وی با اشاره به افتخار آفرینی مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: مردم این استان پیش از شروع جنگ در حال نبرد با تجزیه طلبان بودند و حماسه پاوه را خلق کردند و درطول هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت های خود خوش درخشیدند  و چهره واقعی رزمندگان اسلام را در عملیات مرصاد به نمایش گذاشتند.

رادان از سردار حاجیان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه خواست تا از تجربیات فرماندهان گذشته در این استان استفاده کرده و با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و نظامی برای تامین هرچه بهتر امنیت در این استان تلاش کند.

وی همچنین از سردار حاجیان خواست تا با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه، مرزبانی را یار انتظامی و انتظامی را یار مرزبانی بداند و با همکاری هم برای تامین مرزهای کشور در استان کرمانشاه تلاش کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *