تاکید پلیس بر بهره‌مندی از فناوری‌های نوین برای ارتقاء امنیت اماکن

معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا توسعه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در پیش‌بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع سرقت را رویکرد پلیس پیشگیری در مدیریت جرایم عنوان کرد و گفت: درصدد هستیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ضریب امنیت اماکن مسکونی، تجاری و اداری را ارتقاء دهیم.

به گزارش سادس، سردار عباس مسعودی در نشست مشترک پلیس پیشگیری با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شرکت‌های دانش بنیان اظهارکرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و فناورانه که منجر به ارتقاء امنیت عمومی شود حمایت می‌کند.

وی افزود: مردمی بودن پلیس و اجتناب ناپذیر بودن تغییرات جامعه بشری که به دنبال خود تنوع جرایم و افزایش حجم ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف انتظامی را به دنبال دارد، هوشمندسازی پلیس خصوصا پلیس تخصصی پیشگیری را به امری ضروری تبدیل کرده است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، مسعودی با بیان اینکه درحال حاضر دبیرخانه و کارگروه‌های تخصصی هوشمندسازی در پلیس پیشگیری فعال هستند گفت: پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا جرم سرقت از اولویت‌های ماموریتی پلیس پیشگیری است لذا در صدد هستیم ضمن توسعه همکاری با پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و بهره گیری از فناوری‌های نوین ضریب امنیت اماکن مسکونی، تجاری و اداری را ارتقاء دهیم.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و همسو با ماموریت‌های فراجا از ظرفیت خوبی در ارتقاء توانمندی پلیس در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرم سرقت برخوردار هستند و همکاری و هم‌افزایی متقابل در این خصوص می تواند امنیت و آرامش بیشتری را برای مردم به ارمغان آورد.

مسعودی از استقبال مسئولان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همکاری با پلیس پیشگیری و معرفی شرکت‌های دانش بنیان قدردانی و خاطرنشان کرد: هوشمندسازی پلیس مرحله گذر از پلیس سنتی به پلیس مدرن است لذا از همه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی درخواست می‌کنیم تا به سهم خود ایفاگر نقش تحول در سازمان عظیم انتظامی کشور باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *