سرانجام تشکیل ستاد مشارکت محله در تهران/برخورد با مدیر یک سرای محله در پی اجرای نمایش نامتعارف

سخنگوی شورای شهر تهران و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد تشکیل ستاد مشارکت‌های محله‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سادس، علیرضا نادعلی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تشکیل ستاد مشارکت محله با بیان اینکه این ستاد با حضور همه اعضا (نادعلی، سروری، امانی، قائمی، نجفی، شربیانی، علوی) تشکیل جلسه داد که این مسئله موجب دلگرمی است، گفت: بر اساس آئین‌نامه ستاد مشارکت محله‌ای، رئیس این ستاد باید از میان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی که در این ستاد حضور دارند یعنی بنده و علوی انتخاب شود که به غیر از بنده، علوی و سروری مابقی اعضا نسبت به این موضوع یعنی انتخاب رئیس ستاد از اعضای کمیسیون فرهنگی مخالفت دارند و قرار شد که در جلسه آتی در خصوص پیشنهادات مطرح شده به جمع‌بندی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با توجه به مخالفت اعضا آئین‌نامه تغییر کند؟ گفت: از آنجاییکه مسائل و مشکلات در سطح محلات و به خصوص سراهای محلات معطل مانده ما تابع نظر صحن علنی در خصوص تغییر یا تثبیت آئین‌نامه هستیم.

وی افزود: مردم و سراهای محلات از ما مطالبه پیگیری موضوعات را دارند. به گونه‌ای که چندی پیش یک فیلم از یک نمایش نامتعارف که الفاظ نامناسب داشتند در سرای محله زعفرانیه به دست ما رسید و وقتی از شهردار منطقه سوال پرسیدیم او اعلام کرد که سراهای محله زیر نظرش نیست و در پیگیری‌ها متوجه شدیم که معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دستور عزل مدیر سرای محله را داده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد که باید ساماندهی سراهای محله هر چه زودتر انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *