هاشم‌نژاد: تمام بازیکنان تراکتور هم‌سطح هستند

هاشم‌نژاد: تمام بازیکنان تراکتور هم‌سطح هستند

سادس/آذربایجان شرقی وینگر تیم فوتبال تراکتور با ابراز امیدواری نسبت به کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم، گفت: تمام بازیکنان تراکتور هم‌سطح هستند.

مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: در هفته پیش‌رو بازی بسیار حساسی مقابل تیم پرطرفدار و خوب نساجی داریم و تمام تمرکزمان را به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم به مانند بازی قبلی دست پر از زمین خارج شویم.

وی در رابطه با تبدیل شدن به یکی از مهره‌های اصلی تراکتور، افزود: از افرادی که من را مورد تحسین قرار می‌دهند، تشکر می‌کنم، من از اولین روز حضورم در تراکتور، تمام تلاشم را به کار گرفتم تا برای این باشگاه بزرگ مفید واقع شوم.

هاشم‌نژاد در خصوص هواداران تراکتور، ادامه داد: تراکتور تنها تیمی است که در همه جای ایران طرفدار دارد، از حضور گرم و بی‌نظیر پرشورها تشکر می‌کنم و ما بازیکنان باید به خاطر وجود چنین هوادارانی از جان و دل بجنگیم تا همواره تراکتور پیروز میدان باشد.

وینگر تراکتور در واکنش به محرومیت هادی محمدی، در بازی این هفته، متذکر شد: محمدی یکی از بازیکنان باتجربه تراکتور است و بدون شک غیبتش تاثیرگذار خواهد بود، اما با این حال بازیکن جایگزین وی بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارد و معتقدم تمام بازیکنان تراکتور هم‌سطح هستند.

وی اذعان کرد: پوشیدن پیراهن تراکتور برای من افتخار است و خیلی خوشحالم که در تبریز هستم و امیدوارم باهم به روز های بزرگی برسیم.

هاشم‌نژاد در واکنش به بحث مطرح شده بابت شباهت نزدیک مدل موی‌هایش با هافبک عراقی تراکتور، صفا هادی و اشتباه گاه‌ و بی‌گاه هم‌تیمی‌ها و گزارشگران فوتبال در تشخیص این دو بازیکن از هم، در حالی که لبخند می‌زد، گفت: من به مدل موهایم علاقه‌مند هستم، اگر قرار باشد کسی مد موهایش را تغییر دهد، صفا هادی باید این کار را انجام بدهد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به شانس بالای آسیایی شدن این تیم، خاطرنشان کرد: همه‌چیز در دست خودمان است و تمام تمرکزمان را برای موفقیت در طی دو بازی آتی به‌کار خواهیم گرفت، ما می‌خواهیم با بازی حساب شده به همراه حمایت و حضور گرم پرشورها به برتری رسیده و جایگاهمان در رده چهارم جدول را تثبیت کنیم و در نهایت آسیایی شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *