آغاز به کار واحد «مددکاری» در سازمان تاکسیرانی تهران

روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از ایجاد خدمت «واحد مددکاری» برای تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌هایشان با همکاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سادس، آگاهی از مسائل و مشکلات اجتماعی تاکسیرانان شهر تهران و اعضای خانواده‌شان و همچنین انعکاس این مسایل و مشکلات به مسئولان، اتخاذ و طراحی خط مشی‌ها و روش‌های مناسب برای پرداختن به آنها و دادن رهنمودهای لازم بخشی از شرح وظایف واحد مددکاری است.

موضوعاتی نظیر مشاوره خانوادگی، شغلی، حقوقی، ازدواج و آسیبهای اجتماعی،ارائه خدمات مالی و حمایتی به مددجویان نیازمند جهت کمک هزینه زندگی و امرار معاش، کمک هزینه آموزشی، اسکان دائم (ودیعه مسکن)، خرید وسایل زندگی، کمک هزینه ازدواج، تقویت اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه میان مددجویان، تلاش در جهت تغییر نگرش و بازسازی شخصیت مددجویان، تلاش جهت برطرف نمودن موانع تحصیلی و آموزشی مددجویان و خانواده و پیگیری شرایط و وضعیت آنها توسط مددکار از اولویت های «واحد مددکاری سازمان تاکسیرانی شهر تهران» است که با همکاری مشترک سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران مورد توجه قرار می گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، واحد مددکاری سازمان تاکسیرانی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر در طبقه دوم سازمان تاکسیرانی آماده پذیرایی از خانواده بزرگ تاکسیرانان شهر تهران است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *