ستاره‌های والیبال دور هم جمع شدند

ستاره‌های والیبال دور هم جمع شدند

لیست نهایی تیم والیبال شهداب یزد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد که تعدادی از ستاره‌های سابق تیم ملی در این تیم حضور دارند.

به گزارش سادس،  بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت می‌کند.

در آستانه آغاز این مسابقات لیست ۱۴ نفره و نهایی تیم والیبال شهداب اعلام شد که سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی در این تیم هم کاپیتان است. از طرفی مهدی مهدوی که پیش از این اعلام کرده بود ممکن است نتواند در مسابقات بحرین تیم را همراهی کند، در لیست حضور دارد و به این مسابقات اعزام می‌شود.

یکی از نکات جالب حضور برخی از بازیکنان نسل طلایی والیبال از جمله سعید معروف، مهدی مهدوی و امیرغفور در یک تیم است. علاوه بر این امیر خوش‌خبر که سال‌ها در سمت سرپرستی تیم ملی با این بازیکنان کار کرده است، اکنون به عنوان مدیر تیم شهداب مشغول به فعالیت است.

لیست نهایی تیم شهداب به شرح زیر است:

پاسورها: سعید معروف (کاپیتان) و مهدی مهدوی

قطر پاسورها: امیر غفور و یونس قلیچ‌نیازی

دریافت کننده‌های قدرتی: محمد صادقی، شهروز همایون‌فرمنش،  میثم صالحی و سعید جواهری

دفاع وسط‌ها: مسعود غلامی، رضا عابدینی، محمد ولی‌زاده و مهرداد بابایی

لیبروها: مهدی مرندی و علی اصغر میرحسینی

اعضای کادر مدیریتی، فنی و تدارکات: امیر خوش‌خبر (مدیر تیم)، ابوالقاسم میرزایی (سرپرست تیم)، محمدرضا تندروان (سرمربی)،  مجتبی عطار، رامین تاج الدینی، شاهین مفیدی و حسن محفوظی (مربیان)، فاضل شیرکوند (آنالیزور)،  سیامک افروزی (فیزیوتراپ) و  ابوالفضل کارگر (تدارکات)

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *