افشین داوری: انقلابی در مدال‌آوری ایجاد می‌کنیم/ تغییرات در فدراسیون؟ بعید می‌دانم

افشین داوری: انقلابی در مدال‌آوری ایجاد می‌کنیم/ تغییرات در فدراسیون؟ بعید می‌دانم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد نزدیکی بازی‌های آسیایی و حمایت از ورزشکاران گفت: سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را داشته باشند و اگر به حمایت بیشتر نیاز داشتند، این کار را انجام بدهیم تا اگر خدا بخواهد و دوستان کمک کنند، دوباره انقلاب خوبی در مدال آوری ایجاد کنیم.

به گزارش سادس، در پی حواشی دوی نیمه ماراتن شیراز که با واکنش وزارت ورزش و جوانان نیز همراه بود، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا کرد که مورد موافقت وزارت ورزش هم قرار گرفت. در این راستا حمید سجادی، وزیر ورزش در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب کرد.

داوری در گفت‌وگو با سادس درباره این انتخاب بیان کرد: امیدوارم با توجه به شناخت و زمینه‌ای که در فدراسیون دوومیدانی دارم،  کمک وزیر ورزش که از قهرمانان ارزنده این رشته است و همچنین همراهی متخصصان این رشته که تعدادشان هم کم نیست، فضای خوبی را آماده کنیم. ابتدا باید مطالعه‌ای داشته باشیم تا از شرایط منابع و نیروی انسانی‌مان شناخت پیدا کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست فدراسیون بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، گفت: هنوز نمی‌دانم باید با آقای پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش صحبت کنیم.

داوری در مورد حمایت از ورزشکاران تا بازی‌های آسیایی گفت: ورزشکاران خیلی برای ما اهمیت دارند. فدراسیون زحمات زیادی برایشان کشیده است. سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را داشته باشند و اگر به حمایت بیشتر نیاز داشتند، این کار را انجام بدهیم تا اگر خدا بخواهد و دوستان کمک کنند، دوباره انقلابی در مدال آوری ایجاد کنیم. البته زمان خیلی کم است. باید ابتدا وارد این عرصه بشویم و شناختی از نیروی انسانی خود پیدا کنیم.

او در مورد احتمال تغییرات در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: بعید می‌دانم! کسانی که در فدراسیون کار می‌کنند همه بچه‌های دوومیدانی هستند. ابتدا باید وارد عرصه شویم. با توجه به نزدیکی مسابقات سعی ما بیشتر حمایت از ورزشکاران و نیروی انسانی است. امیدوارم پاسخگوی اعتماد وزیر ورزش باشم.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *