این جامی بود که به شدت به دنبال آن بودم

این جامی بود که به شدت به دنبال آن بودم

ستاره برزیلی رئال مادرید گفت که قهرمانی در جام حذفی تنها جامی بود که با رئال مادرید به دست نیاورده بود و به همین خاطر به شدت به دنبال آن بود.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، رئال مادرید توانست با پیروزی دو بر یک برابر  اوساسونا قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را به دست آورد.

رودریگو ستاره این بازی بود و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

این بازیکن برزیلی بعد از بازی گفت: بسیار خوشحال هستم که چنین شب خاصی را تجربه کردیم. مدتها بود که به دنبال قهرمانی در این جام بودم. این تنها جامی بود که با رئال مادرید به دست نیاورده بودم و خوشحالم که به گمشده خود رسیدم.

او ادامه داد: روز خاصی برای من بود چرا که در کنار قهرمانی توانستم دو گل هم به ثمر رسانم. من همواره گفته ام که به شدت به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستم چرا که این تنها جامی است که با رئال کسب نکرده بودم. می خواهم یک بار دیگر قهرمانی در چنین جامی را به دست آورم. احساس خاصی دارم و شب بسیار ویژه ای برای من است. این قهرمانی باعث می شود تا با انگیزه زیادی به دیدار حساس برابر منچستر سیتی برویم.

رودریگو درباره بازی در کنار وینیسوس گفت: من بازی کردن در کنار وینیسیوس را دوست دارم . او بازیکن خاصی است و می خواهیم به درخشش خود ادامه دهیم. من در 22 سالگی همه جام ها را با رئال کسب کرده ام اما این کافی نیست و بیشتر می خواهم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *