منصوریان: احساسی بازی کردیم/ قمیت حزباوی ۲.۵ میلیون یورو است

منصوریان: احساسی بازی کردیم/ قمیت حزباوی ۲.۵ میلیون یورو است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت تیمش برابر ذوب‌آهن بعد از «گلی که برخلاف جریان بازی دریافت کرد» مجبور شد به بازی احساسی رو بیاورد.

به گزارش سادس، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در فولادشهر، اظهار کرد: نیمه نخست بازی مالکانه‌ای داشتیم اما گلی که برخلاف جریان بازی دریافت کردیم تیم ما را مجبور به بازی احساسی کرد. البته من مخالف این بازی هستم. در طول هفته تمرین کردیم و می‌دانستیم که ذوب‌آهن تکنیک خاصی در پرتاب اوت دارد. اعتراضی به این تاکتیک ندارم و به هر روش سالمی می‌توان گل زد.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه با لحن گلایه‌آمیز گفت: از نحوه آمدن به اصفهان راضی نیستم. دنبال بهانه نیستم اما برای حضور در شهرهای با ارتفاع از سطح دریا باید با برنامه عمل کرد.

او یادآور شد: از زمان حضورم در فولاد فقط به استقلال باخته بودیم. برای بازیکنان سخت بود که برخلاف بازی مالکانه بازنده باشند. چند تعویض کردیم تا از ارسال‌ها نتیجه بگیریم اما زودتر از برنامه‌ریزی گل خوردیم.

منصوریان با بیان اینکه تیم‌های تارتار بعد از گل، خوب دفاع می‌کنند، افزود: ذوب‌آهن زحمت کشیده و کیفیت این تیم را نمی‌شود زیر سوال برد.

سرمربی فولاد تاکید کرد: آشفتگی نداشتیم. یک، هیچ یا دو، هیچ فرقی نداشت و باید گل تساوی را می‌زدیم.

او ادامه داد: ارتفاع اصفهان تیم‌های جنوبی را اذیت می‌کند. بازیکنان خیلی دویدند تا به گل برسیم و دست به هر کاری زدیم تا گل مساوی را بزنیم اما ضد حمله خوردیم.

منصوریان همچنین در خصوص حزباوی توضیح داد: حزباوی بازیکن بسیار خوبی است که یکی از بهترین استعدادهای آسیاست. او برای تیم ما نعمت است. اگر بتوانیم او را حفظ خواهیم کرد و اگر تیم خارجی باشد با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو رضایت‌نامه می‌دهیم. هر تصمیمی باشگاه بگیرد، تابع هستیم.

او در پایان داوری این دیدار را خوب ارزیابی کرد و گفت: وقتی داور، خوب داوری می‌کند، ظلم است که خسته نباشید نگوییم. خیلی خوب داوری کردند و حق را می‌گویم اما فدراسیون کم‌لطفی دارد و چند جریمه برای من فرستاده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *